Facebook Pixel

Nokian Tyres: гума для отримання задоволення

Фінська шинна компанія презентувала одразу три моделі на всі випадки життя: для сімейних авто-, гібридо- та електромобілів, для фургонів і мікроавтобусів плюс «бюджет» для легковиків і кросоверів.

Шинна промисловість традиційно живе за власним календарем, відмінним від загальноприйнятого в нашій галактиці. Зимові моделі покришок вона презентує наприкінці весни, літні — акурат на початку осені, проте випробовує їх цілий рік 24 години на добу і 7 днів на тиждень. Навіть маленька, але горда компанія Nokian Tyres, яка теліпається наприкінці шинного топ-20, ударними темпами завершує будівництво полігону під Мадридом для цілорічного доведення своїх шин. Хоча всю свою попередню історію — 88 років — обходилася домашніми полігонами в рідному Нокіа та в Івало, що за полярним колом. Але прийдешнє глобальне потепління загрожує позбавити компанію своєї головної переваги — покришок для класичної зими. Ось уже пів століття фіни виготовляють одну з кращих winter-лінійок, які однаково впевнено почуваються в мороз, на снігу й на льоду. Але зі зростанням температур ринок країн-імпортерів звужується, а літні моделі Nokian мають куди менший попит. Хоча знову-таки в умовах глобального потепління він зростатиме. Ось за таких непростих для себе умов фіни представили в Києві одразу три свої літні новинки, які з'являться в продажу в березні.

Фото: Nokian Tyres Ukarine

Фото: Nokian Tyres Ukarine

Nokian Nordman

«Економіка має бути економною» — любили цитувати дорогого Леоніда Ілліча Брежнєва сучасники. Забуваючи про повну версію тези, що перетворює тавтологічний оксюморон на готову бізнес-модель. У наш час головний автомобільний колекціонер СРСР, напевно, виявився б популярним бізнес-тренером. Саме за його формулою живе й розвивається бюджетний суббренд Nordman, під яким Nokian Tyres випускає моделі, що було знято з основного виробництва. У березні до «нордичного» сімейства приєднаються моделі SZ2 і S2 SUV для драйверських легковиків і кросоверів відповідно. Фіни запевняють, що обидві моделі здатні витримувати різкі перепади температури й без ускладнень долати ділянки поганих доріг із ямами. Завдяки чому? По-перше, завдяки високоміцному силовому каркасу зі сталевих ниток. Так, у SZ2 міцність на розрив кожної з ниток відповідає масі 2,4 тонни. По-друге, форму протектора спроєктовано для максимального утримання шини на траєкторії. Жорстка внутрішня й зовнішня плечові зони з'єднані з блоками протектора, які пов'язані поздовжніми ребрами. Саме вони й обмежують рухливість протекторних блоків під час контакту з дорогою.

Зі свого боку S2 SUV орієнтується на найдинамічніший — кросоверний — сегмент вітчизняного ринку. У лінійці одразу 26 типорозмірів (16-19 дюймів), включно з кількома спеціальними XL-версіями з максимально можливою вантажністю. Чесноти старої нової моделі: економія пального, керованість на асфальті й міцність поза ним. Індексів швидкості у S2 SUV одразу три: T (до 190 км/год), H (до 210 км/год) і V (до 240 км/год). Тобто за бажання її можна використовувати на будь-якому позашляховику, що офіційно продається в нашій країні — від Suzuki Jimny до Rolls-Royce Cullinan.

Фото: Nokian Tyres Ukarine

Фото: Nokian Tyres Ukarine

Nokian Hakka VAN

З моделлю «ван» фіни цементують свої позиції в секторі мікроавтобусів, фургонів, кемперів та іншої малотоннажної комерційної техніки. Адже вона не просто інтенсивно експлуатується, а й часто пересувається дорогами з важкою долею на кшталт кар'єрів і будмайданчиків. Боковину Hakka VAN посилили арамідним волокном. Випробування показали, що нова шина не лише менше зношується, а і краще відводить воду з плями контакту. Це ще одне ноу-хау, впроваджене в нову модель, що покликане підвищити самоочищення протектора. Особлива форма канавок не дає гравію застрягати між ламелей, чим знову-таки забезпечує велику зносостійкість, а отже, і триваліший строк експлуатації. Ще один плюс покришки — найбільший на вітчизняному ринку асортимент з 19 типорозмірів (14-17 дюймів).

Nokian Hakka Green 3

А ось «трійка» адресується зовсім іншим автомобілям, стилям водіння, середовищам проживання й навіть погодним умовам — спеціально для мінливого клімату. Hakka Green орієнтована передусім на сімейні малолітражки, гібридо- і електромобілі. Переваги моделі — в економічності, екологічності й «водостійкості». Точкою відліку під час її створення стала концепція Green Sense, що дає змогу «трійці» максимально швидко зупинятися й до останнього чинити опір акваплануванню. Навіть на дорогах із коліями, у яких під час дощів збирається вода. За показником зчеплення на мокрому покритті й опору коченню «трійка» відповідає вимогам найвищого класу «A». Гумова суміш Hakka Green Hybrid у поєднанні зі спеціально розробленим малюнком протектора забезпечить на третину кращу зносостійкість із перших днів весни до прохолоднішої осінньої пори. Тобто продовжує ресурсність шини щонайменше ще на рік і/або 10 тис. км залежно від стилю водіння. Але й це ще не все: мінімальна величина опору коченню забезпечує економію палива в середньому на 0,3-0,6 л/100 км. У лінійці Hakka Green — 10 типорозмірів (13-18 дюймів), до того ж частину з них спеціально розроблено під новітні гібридо- і електромобілі.

Фото: Nokian Tyres Ukarine

Фото: Nokian Tyres Ukarine


Подякувати 🎉