Auchan Україна на ринку праці — це відповідальний та інклюзивний роботодавець. В компанії працює 3500 співробітників. Компанія пропонує медичне страхування та страхування життя всім співробітникам, докладає великих зусиль для створення комфортних умов роботи та професійного розвитку, активно наймає на роботу людей без досвіду роботи та з інвалідністю.
Ініціативи добробуту та підтримка ментального здоров’я
В Auchan Україна створена комплексна політика добробуту, яка охоплює фінансовий, ментальний та фізичний аспекти. У межах цієї політики реалізовано ряд проєктів, зокрема й фінансова підтримка додатковими преміями та знижками на карту лояльності. Окрім цього, найкращі працівники мають можливість брати участь у робочих подорожах за кордон до інших європейських країн присутності мережі.
Для підтримки ментального здоров'я компанія організовує тренінги від провідних експертів, де обговорюються питання самодопомоги та практичні аспекти емоційної стійкості. В рамках співпраці з коучем та психологом Антоном Семеновим Auchan Україна долучається до авторського проєкту «Як ти?», зокрема співробітники беруть участь у фокус-групах, напрацювання яких входять далі в друковані матеріали. Також в компанії є інтранет та спільноти для співробітників, одна із community — «Ментальне здоров’я», у ній публікуються корисні практики та йде обмін лайфхаками на цю тему.
Співробітники також можуть звертатися за консультаціями психолога через страхову компанію. Крім того, на внутрішньому корпоративному сайті є доступ до практичних матеріалів та порад щодо ментального здоров’я.
Програми навчання та розвитку
Компанія використовує інноваційний підхід до навчання, зокрема завдяки мобільному застосунку Learny, що дає змогу проходити вебінари, тренінги та воркшопи від експертів різних галузей у зручному форматі. Окрім мобільного застосунку, є також корпоративний сайт для навчання, який доступний усім співробітникам компанії, де зібрані освітні матеріали для підвищення кваліфікації та розвитку нових навичок.
Для співробітників доступна корпоративна бібліотека, яка стала справжнім хабом для розвитку співробітників. Вона містить літературу з різних сфер знань — від професійної до мотиваційної, що сприяє всебічному розвитку працівників.
Також компанія пропонує професійне навчання, зокрема Школу заступників та Школу менеджерів для управлінських посад, а також Школу пекарів, Школу кондитерів, Школу м’ясників та Школу рибників для виробництв. Ці програми дають можливість освоїти фах з нуля та у робочі години. Для підготовки керівників та спеціалістів закупівель діє Школа менеджерів та Школа закупівельників, де співробітники проходять інтенсивні курси, розвивають свої управлінські навички та поглиблюють знання у сфері закупівель.
Ці ініціативи дозволяють працівникам швидко адаптуватися до нових місій і викликів та сприяють підготовці кадрів для керівних посад, що підвищує ефективність роботи компанії та сприяє кар’єрному зростанню.
«Ми знаємо, що кожен співробітник розкриває свій потенціал під час навчання. Наша мета — допомогти колегам розкрити свої здібності та досягти успіху в Auchan Україна. Особливо приємно бачити, як ті, хто розпочинав свій шлях з базової позиції, стають справжніми професіоналами та виростають до рівня менеджерів», — Дмитро Товстолуг, HRD Auchan Україна.
Підтримка ветеранів та реінтеграція
Один із ключових напрямків соціальної діяльності Auchan Україна є інтеграція ветеранів у робочі процеси компанії. Комплексна програма підтримки постійно розширюється. Серед напрямів, що діють на регулярній основі — проводяться збори комітету з інтеграції та реінтеграції ветеранів, у які входять представники ключових відділів та топ-менеджменту компанії. Створено спеціальні тренінги з інтеграції для всіх команд, а також розроблена внутрішня комунікаційна кампанія «Як нам адаптуватися до повернення героїв», адже на думку компанії, адаптуватися мають не ветерани, а саме команди.
Компанія також створила благодійний фонд «Auchan з Тобою», який надає матеріальну допомогу ветеранам, співробітникам і їх родинам, що постраждали від війни. Компанія пропонує можливості для лікування ветеранів. Крім того, працівники, які були мобілізовані, отримують усі корпоративні подарунки, фінансову та гуманітарну допомогу.
«Інтеграція ветеранів — це не просто корпоративна відповідальність, це наш внесок у суспільство та підтримка тих, хто віддав своє здоров'я заради миру. Ми прагнемо створити комфортні умови для повернення наших героїв до робочого життя та їхньої професійної адаптації», — Дмитро Товстолуг, HRD Auchan Україна.
Інклюзивність та робочі місця для кожного
На сьогодні понад 6% працівників компанії — це люди з інвалідністю, які мають рівні можливості для професійного розвитку та кар’єрного зростання. Компанія адаптує навчальні програми, пропонує наставників та створює доступний робочий простір. Ця підтримка допомагає співробітникам з інвалідністю ефективно інтегруватися в робочий колектив та розвивати свої навички.
Кожному співробітнику, незалежно від стану здоров'я, має бути комфортно на робочому місці. Для цього в компанії, окрім забезпечення зручного робочого місця, є також комітети Життя для обговорення усіх моментів, які сприяють покращенню приємного клімату в колективі, регулярно проводяться зустрічі-чати з СЕО та керівниками, аби кожний співробітник мав можливість відкрито задати усі питання, що хвилюють.
Якщо говорити про співробітників з інвалідністю, то це також адаптація навантаження згідно із спеціальним планом (індивідуальна програма реабілітації), зменшення тривалості робочого дня та надання більшої кількості часу для відпочинку.
«Для співробітників з порушенням слуху у 2018 році ми запустили додаток для нечуючих від компанії BeWarned. Протягом періоду тестування ми зрозуміли, що використання додатку для смартфону Перекладач ЖМ значно покращує спілкування, а додаток для планшету ConnectPRO спрощує проведення зібрань та навчань. І зараз у нас на регулярній основі компанія сплачує користування цими додатками в середньому для 50 співробітників з порушеннями слуху як в робочій сфері, так і в позаробочій (додатком для смартфону можна користуватись 24/7). Тож безумовно це полегшило спілкування та навіть надало можливості для професійного зростання», — додає Злата Костюк, керівниця відділу КСВ Auchan Україна.