Facebook Pixel

Manolo Blahnik випустив золоту колекцію взуття до 50-річчя бренду

Мода

Бренд взуття Manolo Blahnik, який здобув найбільшу популярність після виходу серіалу «Секс і місто», випустив до свого 50-річного ювілею золоту колекцію.

Бренд представив знакові моделі свого взуття в дорогоцінному кольорі. До ювілейної лінійки увійшли черевики з бахромою, мюлі з пір'ям, туфлі ручної роботи, виконані в техніці макраме, а також модель із чотирма дзвіночками. «Натхненником» створення останньої став браслет, який носила мати засновника компанії Маноло Бланіка.

Telegram Logo

Американський Vogue попросив друзів Manolo Blahnik поділитися своїми історіями, пов'язаними з брендом, дизайнером і його культовими туфлями. Зокрема, супермодель Кейт Мосс зізналася, що й досі носить свої улюблені Manolo 1990-х — золоті з відкритим носком та із зубчастим оздобленням.

«У них ідеальний каблук, їх можна носити й удень, і вночі», — сказала вона.

Зображення на обкладинці: Getty Images

Коментарі

Валізовий настрій: як зібрати гардероб для різдвяних канікул

Помер дизайнер Вірджил Абло

Дзюдоїстка Дар'я Білодід стала обличчям капсульної колекції ЦУМ та українського бренду GUDU