Всесвітнє товариство захисту тварин у США закликає італійський модний дім Gucci припинити використання диких тварин у своїй рекламі. Про це повідомляє WWD.
Напередодні бренд випустив нову капсульну колекцію, присвячену святкуванню року Тигра. У рекламній кампанії, розробленій креативним директором Алессандро Мікеле та фотографом і режисером Анджело Пеннетта, зняли справжніх тигрів.
Однак у товаристві захисту тварин вважають, що в такий спосіб Gucci подає поганий приклад, рекламуючи тигрів як домашніх тварин і предмет розкоші, тоді як йдеться про диких тварин. Рік Тигра, наголошують в організації, має підвищити поінформованість людей про те, що ці тварини потребують захисту.
Водночас у Gucci запевняють, що під час зйомок реклами на майданчику були присутні представники незалежної організації зоозахисту American Humane. Вони переконалися в тому, що жодна тварина не постраждала.
За словами представників бренду, тигрів відзняли в окремому безпечному середовищі відповідно до політики модного дому. Але у Всесвітньому товаристві захисту тварин зазначають, що навіть за таких умов тигри однаково відчували стрес, що є абсолютно неприйнятним.
Зображення на обкладинці: Unsplash