Facebook Pixel

Зоозахисники розкритикували Gucci за використання тигрів у рекламі бренду

Мода

Всесвітнє товариство захисту тварин у США закликає італійський модний дім Gucci припинити використання диких тварин у своїй рекламі. Про це повідомляє WWD.

Напередодні бренд випустив нову капсульну колекцію, присвячену святкуванню року Тигра. У рекламній кампанії, розробленій креативним директором Алессандро Мікеле та фотографом і режисером Анджело Пеннетта, зняли справжніх тигрів.

Однак у товаристві захисту тварин вважають, що в такий спосіб Gucci подає поганий приклад, рекламуючи тигрів як домашніх тварин і предмет розкоші, тоді як йдеться про диких тварин. Рік Тигра, наголошують в організації, має підвищити поінформованість людей про те, що ці тварини потребують захисту.

Водночас у Gucci запевняють, що під час зйомок реклами на майданчику були присутні представники незалежної організації зоозахисту American Humane. Вони переконалися в тому, що жодна тварина не постраждала.

За словами представників бренду, тигрів відзняли в окремому безпечному середовищі відповідно до політики модного дому. Але у Всесвітньому товаристві захисту тварин зазначають, що навіть за таких умов тигри однаково відчували стрес, що є абсолютно неприйнятним.

Зображення на обкладинці: Unsplash

Відповідь на «Дім Gucci». Сім'я Гуччі випустить власний серіал про історію бренду Життя

Відповідь на «Дім Gucci». Сім'я Гуччі випустить власний серіал про історію бренду

Джаред Лето, Майлі Сайрус та Снуп Доґґ знялися у рекламній кампанії Gucci Мода

Джаред Лето, Майлі Сайрус та Снуп Доґґ знялися у рекламній кампанії Gucci

Met Gala 2022: ніжно-жовтий — головний колір сезону Мода

Met Gala 2022: ніжно-жовтий — головний колір сезону