Facebook Pixel

Зупинений ремонт столичного мосту Патона має відновитися

Комунальна корпорація «Київавтодор» 8 лютого почне процедуру державних закупівель щодо визначення підрядника, який розробить проєктно-кошторисну документацію реставрації моста ім. Патона. Переможець буде визначений наприкінці березня. Спочатку буде розроблений ескізний проєкт.

В рамках проведення реставраційних робіт планується ремонт:

  • мостового полотна (проїжджа частина і тротуари)
  • конструкцій прогонових будов;
  • опор;
  • сходів і реставрація пропілеїв (на правому березі);
  • реставрація колон (на лівому березі);
  • сполучень з мостом;
  • засобів навігації в судноплавних прольотах моста;
  • оглядових проходів під пролітних будовами;
  • мережі дощової каналізації (при необхідності).

Також планується установка бар'єрів і перильних огорож.

«Міст планується розширити. Зараз на ньому сім смуг руху, а буде вісім. Між напрямками встановлять сучасне бар'єрне огородження. Будуть встановлені інформаційно-вимірювальні системи контролю стану споруди, в тому числі автоматизована система обчислення ваги транспортних засобів під час руху», — зазначив заступник голови КМДА Олександр Густєлєв.

На мосту з'являться велосипедні доріжки в обох напрямках. Буде врахована можливість влаштування трамвайних колій, а також можливість спуску пішоходів на Венеціанський острів.

При реставрації обіцяють повністю не перекривати рух по мосом.

Контекст. Міст Патона був введений в експлуатацію в 1953 році. Реконструювали його тільки один раз, в 2004 році, коли демонтували трамвайні колії. З тих пір поточні ремонтні роботи відбувалися тільки на деяких ділянках моста.

У 2020 році був обмежений в'їзд на міст транспорту, навантаження на вісь якого перевищує 6,0 т, а також закрито рух крайніми правими смугами.

«Київавтодор» планувала почати розробку проєктно-кошторисної документації реставрації моста ще в 2020 році. Однак процедуру призупинив АМКУ.

Новий Генплан Києва: що збираються міняти в столиці.

Подякувати 🎉