Facebook Pixel

За перші три місяці року «АТБ-маркет» збільшив оборот до 28 млрд грн

У першому кварталі 2019 року мережа продуктових магазинів АТБ збільшила оборот до 28,3 млрд грн, що на 22% більше‚ аніж за аналогічний період минулого року. Також зросла сума середнього чека, і як наслідок — податки. Про це повідомила Ukrainian Retail Association.

Причина — відкриття нових магазинів, яких зараз по всій країні вже 1015, а також оновлення формату АТБ та впровадження сучасних маркетингових технологій. Щодня в магазинах здійснюють свої покупки понад 3,5 млн українців.

У загальному обороті мережі збільшується частка товарів середньої ціни. Гендиректор корпорації Борис Марков сказав, що покупці, обираючи товар, стали більш заощадливими, але й прискіпливішими щодо його якості. Тому очікується загальне зростання продажів у 2019-му до 19%.

Сума середнього чека зросла на 13%, а загальна їх кількість — на 2%. Відповідно, підвищилась і сплата податків та зборів. З січня по березень підприємства групи АТБ сплатили їх на 2,8 млрд грн, включаючи митні платежі. Марков зазначив, що компанія в останні роки нарощує обсяги сплати податків і зборів до бюджетів різних рівнів. Це стало можливим завдяки розвитку мережі та товарообігу, який у 2018 році склав 103,9 млрд грн, що на 22% більше, ніж у 2017 році.

За даними ДФС, АТБ входить до топ-10 платників податків оптової та роздрібної торгівлі України. У 2018 році корпорація АТБ довела загальну суму відрахувань до 9,4 млрд грн проти 6,58 млрд грн роком раніше.

Подякувати 🎉