У першому кварталі 2019 року мережа продуктових магазинів АТБ збільшила оборот до 28,3 млрд грн, що на 22% більше‚ аніж за аналогічний період минулого року. Також зросла сума середнього чека, і як наслідок — податки. Про це повідомила Ukrainian Retail Association.
Причина — відкриття нових магазинів, яких зараз по всій країні вже 1015, а також оновлення формату АТБ та впровадження сучасних маркетингових технологій. Щодня в магазинах здійснюють свої покупки понад 3,5 млн українців.
У загальному обороті мережі збільшується частка товарів середньої ціни. Гендиректор корпорації Борис Марков сказав, що покупці, обираючи товар, стали більш заощадливими, але й прискіпливішими щодо його якості. Тому очікується загальне зростання продажів у 2019-му до 19%.

Сума середнього чека зросла на 13%, а загальна їх кількість — на 2%. Відповідно, підвищилась і сплата податків та зборів. З січня по березень підприємства групи АТБ сплатили їх на 2,8 млрд грн, включаючи митні платежі. Марков зазначив, що компанія в останні роки нарощує обсяги сплати податків і зборів до бюджетів різних рівнів. Це стало можливим завдяки розвитку мережі та товарообігу, який у 2018 році склав 103,9 млрд грн, що на 22% більше, ніж у 2017 році.
За даними ДФС, АТБ входить до топ-10 платників податків оптової та роздрібної торгівлі України. У 2018 році корпорація АТБ довела загальну суму відрахувань до 9,4 млрд грн проти 6,58 млрд грн роком раніше.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також