Паперове повідомлення про вилучення пляшок американського алкоголю з полиць магазину Ради з контролю за алкоголем Онтаріо (LCBO) в рамках заходів у відповідь на тарифи, оголошені президентом США Дональдом Трампом, у Торонто. Фото: REUTERS
5 березня генеральний директор Brown-Forman's — компаніії-виробника Jack Daniel's — Лоусон Вайтінг заявив, що вилучення американського алкоголю з полиць магазинів у канадських провінціях було «гірше, ніж тариф» і «непропорційною відповіддю» на мита, запроваджені адміністрацією Трампа. Про це повідомляє Reuters.
Деякі канадські провінції прибрали американські алкогольні напої з полиць магазинів як частину заходів у відповідь на тарифи президента Дональда Трампа. Канадці відмовляються від американських товарів, спортивних заходів та поїздок після нещодавнього запровадження тарифів, які викликали у них обурення, незважаючи на глибокі зв'язки між двома країнами.
«Я маю на увазі, що це гірше, ніж тарифи, тому що це буквально забирає ваші продажі і повністю прибирає нашу продукцію з полиць», — сказав Вайтінг.
Jack Daniel's
За його словами, на Канаду припадає лише 1% від загального обсягу продажів компанії, тому компанія може витримати цей удар.
Вайтінг додав, що компанія буде стежити за тим, що відбувається в Мексиці, на яку, згідно з її річним звітом, припадає 7% її продажів у 2024 році.
Канадці все частіше прагнуть підтримати місцевих жителів, адаптуючись до різних способів, таких як бойкот алкогольних брендів зі США або зміна кухонних запасів на місцеві продукти.
Акції Brown-Forman незначно знизились на тривалих торгах.
Виробник лікеро-горілчаних виробів підтвердив свої річні прогнози, які враховують вплив тарифів.
Brown-Forman's готові до зниження попиту
Хоча Вайтінг попередив про «триваючу невизначеність і зустрічні вітри у зовнішньому середовищі», він сказав, що впевнений у правильності обраного компанією шляху.
Цього року Brown-Forman потерпає від сповільнення попиту, насамперед у США, Канаді та Європі, що нівелює вигоди від зростання продажів на ринках, що розвиваються, таких як Мексика та Польща.
Компанія вжила заходів зі скорочення витрат, включаючи скорочення робочої сили. Аналітики кажуть, що це є відповіддю на більш складне середовище як для компанії, так і для всієї алкогольної галузі.
Чисті продажі впали на 3% порівняно з минулим роком — до $1,04 млрд, порівняно з оцінкою аналітиків у $1,07 млрд, згідно з даними, зібраними LSEG.
На 2025 фінансовий рік Brown-Forman очікує зростання чистого доходу в межах від 2% до 4%.
Нагадаємо, що 4 березня Канада також запровадила 25% тарифи на товари, що імпортуються з США, включаючи вино, пиво та спиртні напої.