Як вступити на бюджет до вишу у 2025: три кроки до зарахування. Фото студентів у головного корпусу НТУ КПІ — УНІАН
Якщо до 6 серпня 2025 року абітурієнт побачить у своєму електронному кабінеті повідомлення про рекомендацію на вступ (на бюджет чи контракт), то протягом трьох днів, до 18:00 9 серпня, треба виконати три обов’язкові кроки, нагадує «Освіта.ua».
Крок 1. Підтвердити місця навчання у виші у 2025
Це можна зробити:
- особисто у приймальній комісії;
- дистанційно через електронний кабінет за допомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису). Абітурієнтам, що перебувають за кордоном або на окупованій території і не мають КЕП, треба завантажити скан підписаної заяви.
Крок 2. Подати копії документів до вишу
Список документів є на сайті обраного закладу. Зазвичай він такий:
- паспорт або ID-картка;
- податковий номер;
- військово-обліковий документ;
- документ про освіту (якщо його немає в ЄДЕБО);
- фото 3×4;
- інші документи, якщо вимагає виш (довідка, медогляд тощо).
Документи можна подати очно або онлайн (з КЕП). У деяких вишах потрібна папка, фото, конверти. Також можуть просити заповнити форму для договору.
Крок 3. Підписання договору про навчання у виші
Цей договір укладається між вишем та вступником (для неповнолітніх — разом з батьками). Підписати його можна очно або онлайн з КЕП.
Що варто пам’ятати при вступі до вишу у 2025
Якщо ви проживаєте на тимчасово окупованій території, то можете пройти ці три кроки протягом 6 місяців після початку навчання.
Вступники з іноземним атестатом повинні отримати український документ упродовж 6 місяців, інакше зарахування скасують.
Після виконання всіх кроків статус заяви зміниться на «Включено до наказу».