Facebook Pixel

Як російську нафту намагаються продати під санкціями

Танкер ELLI під прапором Маршаллових островів після заходу в порт Новоросійська, де, ймовірно, завантажився нафтою, мав іти в США, але змінив курс і прямує до іспанського анклаву Сеута на північному узбережжі Марокко.

На борту ELLI — нафта, завантажена в Новоросійську, повідомляє GCaptain.

Оператор танкера — грецька Halkidon Shipping Corp. Ще 11 березня він заявив, що судно, яке прямувало з Новоросійська до узбережжя Мексиканської затоки, «отримало інструкцію від фрахтувальника залишатися й чекати на накази поблизу Гібралтару».

У понеділок танкер повідомив про зміну порту призначення на Сеуту. Проте влада Сеути стверджує, що жодне судно з характеристиками ELLI не просило дозволу зайти в порт. Уряд Гібралтару зі свого боку заявив, що танкер не питав дозволу на захід у порт Гібралтару.

Принаймні п'ять іноземних танкерів разом з ELLI заходили до російських портів перш ніж вирушити до США. Про це свідчать дані морської аналітичної компанії Windward. Незрозуміло, чи завантажили вони російську нафту й чи планують розвантажуватися в портах США.

Підсанкційні танкери не можуть розвантажитися й у портах Британії. Королівство заборонило захід у свої порти всім судам, у будь-який спосіб пов'язаним із РФ.

Наприклад, танкер «Совкомфлоту» NS CHAMPION ще 28 лютого змінив курс і відплив із Великої Британії до Данії, де, за даними AIS, перебуває й досі.

Приєднуйтесь до нас в соцмережах!
Подякувати 🎉