Платіжні системи Visa і Mastercard з квітня 2021 року планують підвищити комісії на деякі операції по кредитних картах. Про це пише газета The Wall Street Journal.
Видання відзначає, що компанії підвищать плату за деякі онлайн-транзакції, Mastercard зі свого боку збільшить міжбанківські комісії для більшості преміальних кредитних карт при здійсненні покупок у супермаркетах, Visa же підвищить комісії для ресторанів. Існує велика ймовірність того, що підвищення торкнуться підприємців, які отримують замовлення за кредитними картами онлайн.
WSJ зазначає, що перехід клієнтів на покупки в інтернеті під час пандемії — тенденція, яка підтримує бізнес на плаву в той час, як люди не хочуть ходити в магазини. «Але комісії за операції, які продавці платять при оплаті онлайн-покупок карткою найчастіше вище, ніж звичайні», — пише видання.
У матеріалі також йдеться, що самі компанії пояснюють зростання комісій тим, що вони допомагають покрити витрати на інновації та запобігання шахрайству. Втім, зростання повинно було початися ще минулого року, але Visa і Mastercard відклали його через пандемію. Варто також додати, що нині продавці платять платіжним системам близько 2% від вартості покупок їхніх клієнтів.
Водночас у Mastercard уточнили, що з обережністю розглядають умови введення змін комісій на ринку США. «І навіть якщо такі зміни будуть введені, вони не будуть поширюватися на український ринок», — відзначили в компанії, додавши, що головною метою платіжної системи є розвиток безготівкових оплат.
Контекст. Платіжна система Mastercard в 2021 році почне працювати з криптовалютою. Компанія розробить власні вимоги для криптовалют, із якими працюватиме.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!