У серпні продажі шкільних товарів у мережі «Епіцентр» зросли на 62% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Найбільшу динаміку зростання продемонструвала категорія рюкзаків, реалізація яких зросла вдвічі.
Про це пише пресслужба «Епіцентру».
У топ найпопулярніших серед покупців шкільних товарів увійшли рюкзаки, зошити, щоденники, пенали, ручки та кольорові олівці.

Водночас, цьогоріч в «Епіцентрі» фіксують деяке зменшення попиту на товари не зі шкільних списків, таких як декоративні ручки та блокноти. В умовах повномасштабної війни українські споживачі більш зважено та раціонально підходять до купівлі необхідних товарів та ретельно розраховують свій бюджет. Відмінності в поведінці споживачів спостерігаються і за географічним принципом.
«Частка продажів шкільних товарів на сході країни зменшилася, тоді як у Києві та на заході зросла. Це пов’язано не тільки з виїздом дітей з небезпечних регіонів, але й з невизначеністю стосовно майбутнього формату навчання. До того ж ми спостерігаємо непоодинокі випадки, коли благодійні організації та волонтери закуповують канцтовари для дітей східного регіону саме в Києві. В цілому ж, попри загальне зменшення кількості дітей в країні, ми розраховуємо вийти на показник товарообігу 2021 року», — коментує керівник департаменту «Канцтовари» мережі «Епіцентр» Людмила Занаревська.
В компанії також відзначають тенденцію до зростання онлайн-продажів шкільних товарів, частка яких збільшується з року в рік.
Нагадаємо, що в «Епіцентрі» від початку обстрілів енергетичної інфраструктури продажі найпопулярніших бензинових агрегатів зросли в понад 5 разів проти довоєнної зими, а дизельних – майже в 9 разів.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Як говорити з підлітками, щоб вони почули: як завоювати увагу покоління Z і альфа