Facebook Pixel

Укрзалізниця представила новий поїзд міської електрички в Києві. ФОТО

У п’ятницю, 30 грудня, УЗ представила першу модернізовану електричку вітчизняного виробництва, яка невдовзі почне курсувати в Києві. Журналісти The Page здійснили тестову поїздку, з’ясували особливості нового електропоїзда та дізналися, що ще чекає на пасажирів міської електрички в новому році.

Електричка ЕПЛ9Т під номером 009 (або просто «Епл», як називають її залізничники) – один з кількох десятків експериментальних електропоїздів, виготовлених в Україні на Луганському тепловозобудівному заводі. «Експериментальних» — тому, що усі електрички «Луганськтепловозу» сильно відрізнялися одна від одної.

QuoteСаме через це, — пояснює директор Київського вагоноремонтного заводу Олег Головащенко, — їх було складно ремонтувати. Тому довгий час ми продовжували використовувати поїзди іноземного виробника, які можна було ремонтувати за єдиним напрацьованим зразком.

Попри налагоджену схему, необхідність оновлювати рухомий склад міської електрички з кожним роком стає все більш нагальною. Про купівлю нових поїздів в скрутних воєнних умовах не йшлося, тому «Укрзалізниця» все ж вирішила повертати до життя вітчизняну техніку.

QuoteВідновлення відбувалося за кошти «Укрзалізниці». Вартість робіт склала 114 млн грн. Для порівняння – новий електропоїзд обійшовся б у 400 млн. Максимальний термін експлуатації електропоїзда — 40 років. ЕПЛ9Т побудований у 2004 році і відпрацював 18 років. Тобто за ¼ від вартості ми отримали половину експлуатаційного терміну нового потягу, — розповів The Page керівник пасажирського напрямку та член правління «Укрзалізниці» Олександр Перцовський.

За словами Олександра Перцовського, відновлений поїзд в певних моментах поступається перед новим. Проте, порівняно з іншими поїздами міської електрички, він є досить сучасним.

Модернізований поїзд зроблений з урахуванням сучасних стандартів. В кожному вагоні враховано потреби маломобільних людей, виділено окрему зону для перевезення велосипедів (24 місця у всьому поїзді), а у вбиральні встановлено відкидний столик, де можна перепеленати немовля. Окрім того, поїзд оснащений системою відеоспостереження, а також GPS, що дозволяє автоматично і вчасно оголошувати станції та зупинки. Одною з основних переваг нової електрички є одразу троє дверей в кожному вагоні, що є більш зручним для посадки та висадки пасажирів.

Як пояснив The Page Олег Головащенко, для ЕПЛ9Т українські залізничники розробили спеціальний дизайн та технічні рішення, які можна використовувати для відновлення решти поїздів Луганського заводу. Таких в депо УЗ – понад 30. Протягом наступного року планують модернізувати та запустити щонайменше чотири електрички українського виробництва.

Під час презентації представники «Укрзалізниці» розповіли про інші плани щодо кільцевої електрички. Зараз продовжують працювати над «Новими стандартами» пасажирських платформ. У 2022 році 14 із 20 станцій були відремонтовані. На початку наступного року в УЗ планують привести до ладу решту платформ, а усі станції обладнати турнікетами з можливістю безконтактної оплати. Коли ці роботи будуть завершені, в УЗ обіцяють виконати свою обіцянку та перейменувати 8 станцій кільцевої електрички в Києві , які сьогодні мають застарілі радянські назви.

Нагадаємо, в четвер, 29 грудня, «Укрзалізниця» повідомила про затримку 5 поїздів через знеструмлення інфраструктури. Ще один поїзд затримався через падіння на колії уламків збитого «Шахеда».

Подякувати 🎉
Фотогалерея
mg-5165.jpg
mg-5209.jpg
mg-5281.jpg
mg-5202.jpg
mg-5206.jpg
mg-5187.jpg
mg-5188.jpg
mg-5313.jpg
mg-5158.jpg
mg-5166.jpg
mg-5165.jpg Thumb mg-5209.jpg Thumb mg-5281.jpg Thumb mg-5202.jpg Thumb mg-5206.jpg Thumb mg-5187.jpg Thumb mg-5188.jpg Thumb mg-5313.jpg Thumb mg-5158.jpg Thumb mg-5166.jpg Thumb