Tesla знайшла спосіб здешевити свої авто в Китаї

Американський виробник електрокарів Tesla веде переговори з китайською CATL щодо потенційного використання акумуляторів виробника, які не містять кобальту, для своїх автомобілів, випущених на заводі в КНР. Відсутність кобальту, ціна на який за останні роки зросла більш ніж утричі, дасть змогу автовиробнику знизити ціни на свої Model 3 на тлі загального спаду попиту на електрокари в країні.

Як повідомляє Reuters, автовиробник має на меті включити в свою лінійку так звані залізо-фосфатні батареї (LFP). Це допоможе знизити витрати на тлі спаду загальних продажів електромобілів у Китаї. Батареї LFP будуть значно дешевшими за традиційні.

Tesla нарощує виробництво автомобілів на своєму нещодавно збудованому за $2 млрд заводі у Шанхаї та знижує ціни, щоб відвоювати долю ринку в таких компаній, як-от BMW та Daimler.

Як свідчать останні галузеві данні, продажі електрокарів та «гібридів» у Китаї в січні обвалились на 54,4%, зокрема через спалах епідемії коронавірусу.

Контекст. У зв’язку з поширенням в Китаї коронавірусу Tesla тимчасово закрила свій завод у Шанхаї. Вимушена зупинка виробництва призведе до відстрочення випуску електрокара та до зниження прибутку компанії в першому кварталі 2020 року.

За останню добу, як свідчать офіційні дані, від нового вірусу в Китаї померло 98 людей, загальна кількість смертних випадків зросла до 1868. Кількість інфікованих становить понад 72 тис. осіб.

Читати на The Page