Facebook Pixel

У Києві відбувся освітній модуль STEM is FEM і brabrabra: як відкрити бізнес у легкій промисловості

У Києві відбувся освітній модуль «Легка промисловість» від проєкту STEM is FEM та українського бренду жіночої білизни brabrabra. Слухачки курсу почули про бізнес відшиву одягу та забруднення планети.

Під час виступів спікери розказали, як шити костюми для президента України, наскільки fashion-індустрія шкодить довкіллю та чому жінки обирають неправильний розмір білизни.

Катерина Возіанова, засновниця брендів INDPOSHIV та Heroism, у 2009 році створила власну компанію, щоб шити якісні чоловічі костюми. Тоді її команда складалася з трьох людей. Наразі в неї працює вже 65 співробітників. Сьогодні костюми цього бренду є в гардеробі президента України Володимира Зеленського, прем’єра Дениса Шмигаля та інших високопосадовців.

Quote«Ми завжди говорили про те, що шиємо костюми для найкращих чоловіків нашої країни. І під час повномасштабного вторгнення переконались у тому, що так і є. Героями наших кампейнів є Масі Найєм, адвокат та військовослужбовець, Ілля Самойленко, військовий полку «Азов», який пройшов полон», — нагадала Возіанова під час свого виступу перед учасницями заходу.

Експертка зі сталого розвитку та співзасновниця консалтингової компанії 17:59 Олеся Вершигора прочитала лекцію про екологію у сфері легкої промисловості. Вона розказала дівчатам про вплив індустрії на довкілля, а також як можна зменшити забруднення планети.

Мода залишається однією з індустрій, що найбільше забруднюють планету, нагадала вона. Легка промисловість продукує 10% від усіх викидів парникових газів.

Quote«Саме тому, коли ви створюєте якийсь продукт, важливо дбати про його циркулярність — тобто можливість бути переробленим», — каже експертка.

Головна тренерка Школи білизни brabrabra Анна Горобець розповіла про вплив білизни на здоров’я та впевненість жінки. Важливо не лише створювати комфортну білизну, а й вчити жінок правильно її підбирати, вважає вона.

Quote«80% жінок носять неправильний розмір бра. З безлічі причин: багато хто користується застарілими методами вимірювання, які не враховують усіх особливостей жіночого тіла», — пояснила спікерка.

Це створює хибний попит на певні «базові» розміри бра, які не відповідають дійсному, каже вона.

Також для дівчат провели воркшоп «Розробка моделі білизни». На другий день події учасниці виконували конкурсне завдання. Авторки рішень, які найбільше сподобались журі, отримали подарунки від організаторів.

STEM is FEM — освітній проєкт популяризації STEM-спеціальностей (Science, Technology, Engineering and Mathematics) серед дівчат. Проєкт об’єднує однодумців і створює спільноту, у якій дівчата підтримують одна одну, діляться ідеями та розвиваються разом. STEM is FEM був ініційований українським ІТ-підприємцем і засновником технологічної компанії Roosh Сергієм Токарєвим.

brabrabra — український бренд жіночої комфортної білизни. Бренд регулярно підтримує соціальні проєкти, фокус яких — здоров’я жінок, екологія та розвиток бізнесу в Україні.

Подякувати 🎉