Благодійна організація «Реактивна пошта» закликає створювати відеоролики про українську артилерію. Компанія запустила проєкт «Креативна Пошта». Його мета — підвищити обізнаність суспільства про вирішальну роль артилерії на полі бою та генерувати донати на потреби військових.
«Чи не кожен українець знає, для чого потрібні дрони — про них щодня говорять експерти та медіа. Тому пересічна людина ймовірніше задонатить на гарний і зрозуміліший дрон, аніж на неінстаграмний коліматор чи компресор, без яких артилерія просто не стріляє», — зазначили айтівці Павло Нарожний та Дмитро Чуканов, співзасновники Реактивної Пошти.
Вони наголосили: якщо бодай один елемент цього «механізму» припиняє працювати, то вогонь по окупантах стає неможливим.
IT-бізнесмен та засновник технологічної компанії Roosh Сергій Токарєв запропонував «Реактивній Пошті» спільними зусиллями провести кампанію. Сергій забезпечує подарунки для переможців конкурсу.

Як взяти участь у проєкті «Креативна Пошта»?
- Ознайомтеся з деталями конкурсу на сайті.
- Створіть відеоролик тривалістю 15 — 60 секунд на основі брифу на сторінці конкурсу. Використовувати можна виключно матеріали відеобанку, який надала Центральна телерадіостудія Міноборони.
- Заповніть заявку на участь у конкурсі та додайте посилання на відеоролик із відкритим доступом та необмеженим терміном зберігання.
Автори 6 найкращих відео номінацій «Враження в серце» і «Високоточний креатив» отримають Apple iPad Pro 2023. Переможець «Гран-прі» отримає Apple iMac 2023. Усім іншим учасникам конкурсу «Реактивна Пошта» подарує власний мерч.
Заявки на участь у конкурсі можна подати до 1 жовтня 2023 року включно.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також