Facebook Pixel

БО «Реактивна пошта» закликає створювати відеоролики про українську артилерію

Благодійна організація «Реактивна пошта» закликає створювати відеоролики про українську артилерію. Компанія запустила проєкт «Креативна Пошта». Його мета — підвищити обізнаність суспільства про вирішальну роль артилерії на полі бою та генерувати донати на потреби військових.

Quote«Чи не кожен українець знає, для чого потрібні дрони — про них щодня говорять експерти та медіа. Тому пересічна людина ймовірніше задонатить на гарний і зрозуміліший дрон, аніж на неінстаграмний коліматор чи компресор, без яких артилерія просто не стріляє», — зазначили айтівці Павло Нарожний та Дмитро Чуканов, співзасновники Реактивної Пошти.

Вони наголосили: якщо бодай один елемент цього «механізму» припиняє працювати, то вогонь по окупантах стає неможливим.

IT-бізнесмен та засновник технологічної компанії Roosh Сергій Токарєв запропонував «Реактивній Пошті» спільними зусиллями провести кампанію. Сергій забезпечує подарунки для переможців конкурсу.

Як взяти участь у проєкті «Креативна Пошта»?

  • Ознайомтеся з деталями конкурсу на сайті.
  • Створіть відеоролик тривалістю 15 — 60 секунд на основі брифу на сторінці конкурсу. Використовувати можна виключно матеріали відеобанку, який надала Центральна телерадіостудія Міноборони.
  • Заповніть заявку на участь у конкурсі та додайте посилання на відеоролик із відкритим доступом та необмеженим терміном зберігання.

Автори 6 найкращих відео номінацій «Враження в серце» і «Високоточний креатив» отримають Apple iPad Pro 2023. Переможець «Гран-прі» отримає Apple iMac 2023. Усім іншим учасникам конкурсу «Реактивна Пошта» подарує власний мерч.

Заявки на участь у конкурсі можна подати до 1 жовтня 2023 року включно.

Подякувати 🎉