У системі карткового кешбеку банку monobank є два постулати. Перший – у списку пільгових категорій завжди повинні бути продукти. Другий – завжди має бути категорія, де повернення становить 20% вартості покупки. Про це сказав співзасновник monobank Олег Гороховський в інтерв'ю .
«Ми одиного разу прибрали продукти й отримали стільки негативу, що я зрозумів: нехай вони будуть завжди, тому що неможливо без продуктів. Продукти – це захищена стаття, ми не експериментуємо», – поділився він.
20-відсоткові категорії чергуються з частотою приблизно раз на три місяці.
Ще одна особливість будь-якого кешбеку полягає в тому, що клієнт отримує не всю суму, а з вирахуванням податку на доходи фізосіб і військового збору, тобто приблизно 80%.
«Показувати очищену від податків суму складно, тому що тоді потрібно розщеплювати кожну транзакцію. Тобто нам треба з кожної транзакції податок віднімати. Головне, поки клієнт не вивів гроші, вони у нього не обкладені податком», – пояснює Гороховський.
Крім того, якщо показувати на кешбек-рахунку клієнта суму, очищену від податків, то клієнт програє: надбавка від процентів буде меншою, якщо з'явиться нарахування відсотків на ці залишки.
Контекст. Історія monobank почалася на початку 2017 року, коли екстоп-менеджери Приватбанку Дмитро Дубілет, Олег Гороховський і Михайло Рогальський вирішили створити IT-компанію «Фінтех бенд», яка взялася за реалізацію мобільного банку.
Вже до осені 2017-го monobank випустив першу тисячу кредитних карт, а через чотири місяці почав залучати гривневі депозити. Зараз банк має одного партнера — «Універсал банк», який входить до групи «ТАС».
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також