Мобільний банк «Приват24» у своїй оновленій версії запустив нове єдине меню «Комунікації» задля безпечної та надійної комунікації клієнтів із банком. У меню тепер можна зв'язатися з банком через «Допомогу онлайн», звичні месенджери чи напряму зателефонувати до банку.

Приват24 запустив єдине меню комунікацій клієнтів з банком
У новому меню користувачі знайдуть інформацію про подані раніше заявки та можуть напряму повідомити банку про підозру на шахрайство. Також у меню «Комунікації» можна знайти додаткові номери телефонів банку, актуальну мапу відділень, банкоматів і терміналів, офіційні сторінки банку в соціальних мережах.
Підписуйтеся
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Подякувати 🎉
50 UAH
150 UAH
500 UAH
1000 UAH
3000 UAH
5000 UAH
Теги