Перед тим як піти з «Укравтодору», виконувач обов'язків голови агентства Славомір Новак розповів, що на дорогу Київ – Одеса, яку ніяк не можуть відремонтувати, виділять чималеньку суму, якої має вистачити на те, щоб ця магістраль стала першим в Україні автобаном. Тобто щоб фактично дорога стала одного класу з усім відомою, чудовою, але дуже короткою Бориспільською трасою. Навіщо він зробив цю заяву, залишається тільки гадати. Але цифри й строки він позначив. А значить новому главі агентства потрібно буде «танцювати» від цієї заяви. Новий директор-розпорядник Фонду гарантування вкладів фізосіб (ФГВФО) дала інтерв'ю, в якому розповіла, що їй погрожують. А Мінфін заявив, що випустив занадто багато довгострокових облігацій і збирається змінити свою стратегію.
ЄБРР і BRD профінансують будівництво автобану в Україні. Виконувач обов'язків голови «Укравтодору» Славомір Новак розповів телеканалу Hromadske, що ці установи виділять Україні 900 млн євро на капітальний ремонт дороги Київ – Одеса. «Нарешті буде хоча б кудись нормальний автобан», – заявив він. Роботи мають розпочатися з наступного сезону, а триватимуть впродовж двох-трьох років. Сам Новак йде з цієї посади 1 жовтня цього року.
Директор-розпорядник Фонду гарантування вкладів заявила про погрози на її адресу. Глава установи Світлана Рекрут розповіла в інтерв'ю «Дзеркалу тижня», що їй погрожують через спроби фонду повернути хоча б частину грошей, які колишні власники вивели з неплатоспроможних банків. Вона також зазначила, що ФГВФО не збирається обмежуватися українською юрисдикцією і працює над тим, щоб повернути кошти великих банків з-за кордону.
Нові рейтинги України від Standart & Poor 's. Довгостроковий суверенний кредитний рейтинг України в іноземній і національній валютах зріс з рівня B- до B. Короткостроковий зберігся на рівні B. Прогноз – стабільний. Це означає, що наша країна платоспроможна, але несприятливі економічні умови, найімовірніше, вплинуть на можливість виплачувати борги. Подальше поліпшення рейтингу буде можливим, якщо зростання економіки перевищить прогнози агентства, інфляція наблизиться до цільових показників НБУ, зросте обсяг кредитування та будуть скасовані обмеження щодо руху капіталу. Також агентство очікує, що інфляція наступного року складе 5%, гривня знеціниться, а заробітна плата зросте.
Мінфін відмовиться від розміщення п'ятирічних ОВДП. Урядовий уповноважений з питань управління державним боргом Юрій Буца пояснив, що інвестори вже вклали в такі папери занадто багато – 33,9 млрд грн з початку року. Він також уточнив, що в майбутньому міністерство планує випускати тільки гривневі облігації.
Ліквідація французького авіаперевізника Aigle Azur. Французька газета Le Figaro повідомила, що 27 вересня французький комерційний суд постановив ліквідувати компанію. Цього літа авіакомпанія потрапила в складне становище і опинилась під зовнішнім фінансовим контролем. Вона отримала дві пропозиції щодо поглинання (від Air France та одного з великих своїх акціонерів), однак відхилила їх через те, що «потенційні покупці не запропонували довгострокового вирішення фінансових проблем».