Увечері 7 серпня невідомі у спецодязі шляховиків відтіснили й заблокували співробітників охорони мостового переходу та вивезли з будмайданчика 12 вантів (тросів) — опорних елементів конструкції. Без цього обладнання продовження будівництва на мостовому переході є неможливим.
Про це йдеться у розслідуванні «ЛIГАБiзнес».

Генеральним підрядником є компанія «Еко-Буд-Трейд», яка винайняла субпідрядника — підприємство «Інжинірингова мостова компанія» («ІМК»).
У ході розслідування виявилося, що саме робітники «ІМК» і забрали вищезгадані троси.
Чому «ІМК» вивезла троси
В «ІМК» це пояснюють тим, що «Еко-Буд-Трейд» заборгувала підприємству кошти за виконані роботи.
Представник «ІМК» Володимир Боліхов заявив, що генпідрядник не розраховується з компанією з осені минулого року та вже винен за роботу 200 млн грн.
Також він зазначив, що ванти вивезли з метою безпеки, адже їх могли пошкодити. Ба більше, Боліхов наголосив, що троси перебувають на балансі «ІМК», тому сенсу їх красти немає.

Позиція генпідрядника «Еко-Буд-Трейд»
Однак в «Еко-Буд-Трейд» заявили, що саме «ІМК» заборгувала понад 70 млн грн — ці кошти компанія отримала як аванс для придбання матеріалів, обладнання та конструкцій.
Генпідрядник вважає, що мета таких дій субпідрядника — дискредитувати роботу зі зведення Подільсько-Воскресенського мосту.
Частину тросів для мосту придбала сама «Еко-Буд-Трейд» у німецького виробника. Їх близько 40 штук, і усі вони перебувають на будівельному майданчику. А 12 вкрадених тросів придбала «ІМК» у болгарської компанії «АРИМ БІЗНЕС ЛТД» за 847 тис. євро.
Варто зазначити, що без вантів здати міст в експлуатацію неможливо, адже вони є опорними елементами аркового мосту.
Мер Києва Віталій Кличко анонсував відкриття мосту наприкінці цього року, однак через розбіжності між замовником і численними підрядниками проєкту шанси на те, щоб здати міст в експлуатацію вчасно, замалі.
Подільсько-Воскресенський міст — масштабний інфраструктурний проєкт Києва. Його будівництво триває з 2003 року.
2019 року на його будівництво з бюджету було витрачено близько 5 млрд грн. Наразі для його завершення знадобиться ще 7 млрд грн.
Крім того, проєкт залишився без німецьких інвесторів, а активісти виступили проти будівництва мосту задля захисту озера на Лівому березі та старого Подолу.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
PUMA переосмислює гру: старт наймасштабнішої та найгучнішої кампанії року — "GO WILD"
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!