Антимонопольний комітет України відкрив справу проти «Філіп Морріс Сейлз енд Дистриб’юшн». Компанію підозрюють у поширенні непідтвердженої інформації про безпечність використання систем нагрівання тютюну IQOS, інформує пресслужба АМКУ.
«Справу розпочато за заявою споживача, який упродовж 2018 — 2021 років вживав тютюнові вироби для електричного нагрівання HEETS системи IQOS (виробництва компанії Philip Morris International, РМІ) і помилково вважав, що ці продукти є безпечнішими для його здоров’я, ніж звичайні сигарети. Водночас у заяві споживач повідомив, що він не знайшов належних підтверджень правдивості цієї інформації компанії РМІ», — йдеться в повідомленні.
Комітет також наводить дані міжнародних досліджень, які свідчать, що всі системи нагрівання тютюну є небезпечними та не зменшують ризики від куріння.
Своєю чергою РМІ не надала за запитом АМКУ документи, які б могли підтвердити твердження, що компанія поширює в Україні:
- «повний перехід на IQOS становить менший ризик для вашого здоров'я, ніж продовження куріння»;
- «IQOS виділяє на 95% менше шкідливих хімічних речовин порівняно із сигаретами» є правдивим.
«Відтак дії компанії у вигляді поширення вищезазначених тверджень без належного підтвердження цих відомостей містять ознаки порушення, передбаченого статтею 151 Закону України «Про захист від недобросовісної конкуренції»: поширення інформації, що вводить в оману», — йдеться в повідомленні АМКУ.
Контекст. У МОЗ наголошують, що тютюнові вироби для електричного нагрівання не допомагають кинути палити, проте викликають залежність. Такі вироби містять багато шкідливих речовин та інгредієнтів. У відомстві зазначають, що на сьогодні не має чітких доказів того, що вони є безпечнішими за звичайні сигарети або чинять менш шкідливий вплив на здоров’я людини.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
PUMA переосмислює гру: старт наймасштабнішої та найгучнішої кампанії року — "GO WILD"
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!