Клієнти YASNO (ТОВ «Київські енергетичні послуги») тепер можуть скористатися оновленим особистим кабінетом на вебсайті компанії. Сервіс став більш інтуїтивно зрозумілим, зручним та орієнтованим на користувача.
Усі доступні функції продовжують працювати, включаючи:
- Передавання показань лічильника з можливістю перегляду даних за попередні періоди.
- Оплату рахунків банківською карткою, а найближчим часом — через Apple Pay або Google Pay.
- Історію оплат.
- Деталізація нарахувань.
Серед оновлень — спрощений процес додавання особових рахунків та можливість одноразової оплати кількох рахунків. Також повністю інтегровано програму лояльності: тепер можна переглядати баланс бонусів, пропозиції від партнерів та обмінювати бонуси на знижки прямо в особистому кабінеті.
Якщо клієнт вже має особистий кабінет в YASNO, він автоматично отримає оновлену версію. Новим користувачам необхідно пройти реєстрацію, щоб отримати доступ до особистого кабінету.
«YASNO продовжує оновлювати сервіс для клієнтів, і зараз ми презентуємо особистий кабінет для клієнтів-киян. Він побудований в дизайн-системі, які ми використовували в додатку YASNO Mobile, і покликаний зробити інтерфейс та взаємодію клієнтів із постачальником зручнішим та простішим. Поки що в особистому кабінеті є всі основні функції, але ми працюємо над розвитком можливостей. Безумовно, ми розширюватимемо і географію, щоб у вересні мешканці Дніпропетровщини та Донбасу також отримали доступ до нового сервісу», — зазначив СЕО YASNO Сергій Коваленко.
Підписуйтеся
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Подякувати 🎉
50 UAH
150 UAH
500 UAH
1000 UAH
3000 UAH
5000 UAH