Укрзалізниця запустила сервіс замовлення вагонів для людей з інвалідністю

Вагон для осіб з інвалідністю

У рамках впровадження програми «Безбар'єрна залізниця» Укрзалізниця запускає новий сервіс – онлайн-замовлення спеціальних вагонів для осіб з інвалідністю. Про це повідомляє прес-служба перевізника.

Сервіс призначено для осіб з інвалідністю І групи або дітей з інвалідністю, пасажирів на кріслах колісних та осіб, які їх супроводжують.

Відтепер не потрібно приїздити на вокзал, аби забронювати місце. Хоча можливість замовити вагон безпосередньо у касі також залишається у якості резервної.

Заявку на інклюзивний вагон необхідно подати через онлайн-сервіс принаймні за 3 доби до дати запланованої подорожі. Упродовж 24 годин наші оператори візьмуть заявку в роботу та зв’яжуться із замовником послуги.

Отримати та оплатити квитки можна в касі не пізніше ніж за 1 годину до відправлення поїзда.

Статус заявки можна уточнити за номером 0 800 503 111.

Також в УЗ нагадують про послугу замовлення вокзального помічника, який допоможе з багажем і посадкою.

Наразі Укрзалізниця має у своєму парку 50 вагонів з підйомниками або пандусами, з яких 37 — вагони нового покоління, які збудовано протягом останнього року. Усі ці вагони мають умови для інклюзивного користування, зокрема є універсальна вбиральня і купе, облаштоване для потреб людей з інвалідністю. У новозбудованих вагонах у такому купе розташовані спальні дивани, які можуть змінювати кут нахилу і фіксувати тіло, пульт для регулювання освітлення, кнопка для звернення до провідника та пристрій для гучномовного зв'язку з ним.

Читати на The Page