В Україні стався масштабний технічний збій, який торкнувся низки ключових цифрових сервісів і платіжних систем. Додаток «Дія», сервіси «Нової пошти», «Ощадбанку», а також термінали для безготівкових розрахунків по всій країні перестали працювати, пише «Українська правда».
Користувачі повідомляють, що не можуть оплатити проїзд у метро карткою чи через «Київ Цифровий», а також скористатися Apple Pay і Google Pay. На станціях метро у Києві утворилися величезні черги до терміналів самообслуговування.
Що стало причиною масштабного збою онлайн-сервісів
Олег Гороховський, співзасновник Monobank, прокоментував ситуацію, припустивши, що збій може бути пов’язаний із кібератакою на один із великих дата-центрів. Він зазначив:

Нас наче не зачепило. Тримаємо кулаки за колег і готові надати будь-яку технічну підтримку.
Утім, інформація про кібератаку не підтвердилася, СМО De Novo Дмитро Бахмацький заявив, що основною причиною збою стало відключення електроенергії у дата-центрі хмарного провайдера De Novo, який забезпечує роботу «Дії», «Нової пошти» і низки банківських терміналів. Відключення світла спричинило тимчасову зупинку серверів, що й призвело до припинення роботи сервісів.
У «Дії» пообіцяли відновити роботу сервісів найближчим часом:
Вже зовсім скоро ваші документи та послуги знову будуть під рукою. Просимо вибачення за тимчасові незручності і дякуємо за розуміння!