В Україні стався масштабний технічний збій, який торкнувся низки ключових цифрових сервісів і платіжних систем. Додаток «Дія», сервіси «Нової пошти», «Ощадбанку», а також термінали для безготівкових розрахунків по всій країні перестали працювати, пише «Українська правда».
Користувачі повідомляють, що не можуть оплатити проїзд у метро карткою чи через «Київ Цифровий», а також скористатися Apple Pay і Google Pay. На станціях метро у Києві утворилися величезні черги до терміналів самообслуговування.
Що стало причиною масштабного збою онлайн-сервісів
Олег Гороховський, співзасновник Monobank, прокоментував ситуацію, припустивши, що збій може бути пов’язаний із кібератакою на один із великих дата-центрів. Він зазначив:
Нас наче не зачепило. Тримаємо кулаки за колег і готові надати будь-яку технічну підтримку.
Утім, інформація про кібератаку не підтвердилася, СМО De Novo Дмитро Бахмацький заявив, що основною причиною збою стало відключення електроенергії у дата-центрі хмарного провайдера De Novo, який забезпечує роботу «Дії», «Нової пошти» і низки банківських терміналів. Відключення світла спричинило тимчасову зупинку серверів, що й призвело до припинення роботи сервісів.
У «Дії» пообіцяли відновити роботу сервісів найближчим часом:
Вже зовсім скоро ваші документи та послуги знову будуть під рукою. Просимо вибачення за тимчасові незручності і дякуємо за розуміння!
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Як говорити з підлітками, щоб вони почули: як завоювати увагу покоління Z і альфа
Фонд Андрія Матюхи та Good Donations: у «Охматдиті» впровадили систему Thompson
Постачальники Міноборони під прицілом: як уникнути кримінального переслідування