В Україні 82% брендів і 76% рекламних агентств очікують зростання бізнесу наступного року. Крім того, понад 60% агентств і брендів збираються збільшити маркетингові бюджети.
Водночас 84% представників рекламної галузі вважають, що коронавірус наступного року і далі впливатиме на маркетинг. Про це йдеться в спільному опитуванні adtech-компанії Admixer і IAB Ukraine.

Майже 60% опитаних бренд-маркетологів впевнені, що найважливішим аспектом маркетингу 2021 року буде створення креативів і контенту. Водночас для 54% найголовнішим стане лідогенерація. А рекламні агентства вважають, що найголовнішим для маркетологів буде стратегічне планування.
Водночас діджитал-реклама буде найпопулярнішим платним каналом маркетингу. Майже 80% рекламних агентств збираються збільшити бюджет на цифрову рекламу. Бренди ж збираються витратити 42% маркетингового бюджету на цифрову та медійну рекламу, а також на рекламу в соціальних мережах.

Також наступного року триватиме перехід до програматик-закупівель. Збільшити використання такого способу купівлі реклами планують 45% брендів і 65% агентств.
Однак на тлі кризи 88% брендів мають намір перенести частину маркетингових функцій з агентств у власні маркетингові команди. Передусім це стосуватиметься SMM, відділів створення креативу та контенту, а також PR.


У жовтні українська компанія Admixer спільно з IAB Ukraine опитали маркетинг-директорів і маркетологів 90 компаній (39 брендів і 51 рекламне агентство), щоб дізнатися, як рекламодавці планують розподіляти маркетингові бюджети і які платні канали просування будуть у пріоритеті 2021 року.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також