Польський власник Reserved, Cropp та Sinsay заперечує роботу на ринках рф

LLP, польський власник Reserved, Cropp та Sinsay, заперечує роботу на ринках рф

Польська компанія LLP, що володіє магазинами Reserved, Cropp, Sinsay та House, заперечила звинувачення Hindenburg Research у роботі на ринках рф. У компанії заявили, що LPP не веде жодної операційної чи комерційної діяльності в росії з травня 2022-го.

«Рішення продати бізнес, який ми будували 20 років, було одним із найскладніших і водночас єдиним правильним. Я сприймаю неправдиві претензії проти LPP як спробу маніпулювати та завдати шкоду не лише компанії та нашим працівникам, а й інвесторам та бізнес-партнерам. Я переконаний, що правда скаже сама за себе, а ми швидко відновимо імідж та довіру, – коментує Марек Пєхоцкі, гендиректор LPP.

У LPP запевнили, що Казахстан не є транзитним ринком для компанії і вона не відправляла товари до росії через цю країну. А на ринки рф LPP повернутися не планують.

Що відомо про вихід LPP з ринку росії

Планується, що перехідний період остаточного виходу компанії LPP з ринку росії триватиме максимум до кінця 2026-го.

«Це жодним чином не означає, що LPP продовжуватиме торгувати в росії. Група планує скоротити цей період», – зазначає компанія.

За даними LPP, протягом перехідного періоду покупець зобов’язував компанію постачати товари агентам із закупівель інвестора (компаніям FGT та AFIE), які повністю незалежні від LPP.

Частка агентів із закупівель у всьому обсягу продажів дуже мала і складає всього 3% у 2024-му та продовжує зменшуватися.

«Товари були передані їм за собівартістю, і LPP зараз не отримує від цього прибутку. Це частина так званого перехідного періоду, а не прояв комерційної діяльності компанії», – коментує польський ритейлер.

Як змінилися фінансові показники діяльності LPP

  • За 4 квартал 2023-го продажі LPP зросли вдвічі у порівнянні з 2022-м. Причини: відкриття нових магазинів, зростання продажів у фізичних та онлайн-магазинах.
  • Показники продажів за період з 1 лютого по 15 березня 2024-го свідчать, що у бренду Sinsay продажі через e-commerce зросли на 60%, а традиційні продажі – на 29%. Продажі інших брендів LPP зросли на 4-6%.

Довідково: на момент початку повномасштабної війни польська компанія LPP, що володіє Reserved, Cropp, Sinsay та House, мала 557 магазинів на російському ринку.

Читати на The Page