LLP, польський власник Reserved, Cropp та Sinsay, заперечує роботу на ринках рф
Польська компанія LLP, що володіє магазинами Reserved, Cropp, Sinsay та House, заперечила звинувачення Hindenburg Research у роботі на ринках рф. У компанії заявили, що LPP не веде жодної операційної чи комерційної діяльності в росії з травня 2022-го.
«Рішення продати бізнес, який ми будували 20 років, було одним із найскладніших і водночас єдиним правильним. Я сприймаю неправдиві претензії проти LPP як спробу маніпулювати та завдати шкоду не лише компанії та нашим працівникам, а й інвесторам та бізнес-партнерам. Я переконаний, що правда скаже сама за себе, а ми швидко відновимо імідж та довіру, – коментує Марек Пєхоцкі, гендиректор LPP.
У LPP запевнили, що Казахстан не є транзитним ринком для компанії і вона не відправляла товари до росії через цю країну. А на ринки рф LPP повернутися не планують.
Що відомо про вихід LPP з ринку росії
Планується, що перехідний період остаточного виходу компанії LPP з ринку росії триватиме максимум до кінця 2026-го.
«Це жодним чином не означає, що LPP продовжуватиме торгувати в росії. Група планує скоротити цей період», – зазначає компанія.
За даними LPP, протягом перехідного періоду покупець зобов’язував компанію постачати товари агентам із закупівель інвестора (компаніям FGT та AFIE), які повністю незалежні від LPP.
Частка агентів із закупівель у всьому обсягу продажів дуже мала і складає всього 3% у 2024-му та продовжує зменшуватися.
«Товари були передані їм за собівартістю, і LPP зараз не отримує від цього прибутку. Це частина так званого перехідного періоду, а не прояв комерційної діяльності компанії», – коментує польський ритейлер.
Як змінилися фінансові показники діяльності LPP
- За 4 квартал 2023-го продажі LPP зросли вдвічі у порівнянні з 2022-м. Причини: відкриття нових магазинів, зростання продажів у фізичних та онлайн-магазинах.
- Показники продажів за період з 1 лютого по 15 березня 2024-го свідчать, що у бренду Sinsay продажі через e-commerce зросли на 60%, а традиційні продажі – на 29%. Продажі інших брендів LPP зросли на 4-6%.
Довідково: на момент початку повномасштабної війни польська компанія LPP, що володіє Reserved, Cropp, Sinsay та House, мала 557 магазинів на російському ринку.