Банки, страхові, будівельні та інші компанії, діяльність яких ліцензується, з початку 2020 року не будуть зобов'язані у своїй радіорекламі згадувати дані про такі дозволи.
Рішення про це уряд прийняв на засіданні 11 грудня, повідомив міністр Кабінету міністрів Дмитро Дубілет.
«По-перше, це скасування не означає, що компанії без ліцензій зможуть рекламуватись. Норма, яка зобов’язує рекламні майданчики перевіряти ліцензію, залишається. По-друге, ця норма, можливо, мала сенс 20 років тому, а зараз, в епоху Гуглу, зовсім застраліла».
Дмитро Дубілет
Міністр Кабінету міністрів
Йдеться про випадки, коли в кінці рекламного блоку компанії зачитувалися дані про ліцензії, дату її отримання і т. д. з ефектом перемотування. Через значну швидкість читання такої інформації її практично неможливо було розібрати.
За словами Дубілета, рішення було узгоджено з Мін'юстом, Мінекономіки, Мінфіном та іншими органами.
У листопаді нардепи ухвалили законопроєкт, яким дозволили порівнювати в рекламі конкурентні товари, як це роблять у Європі. Докладніше про те, як це працює, The Page писало в матеріалі «Віртуальні бої. До чого призведе дозвіл порівнювати товари в рекламі».