Facebook Pixel

«Інтерпайп» Пінчука в Батумі відкрив логістичний хаб

Група «Інтерпайп», засновником якої є олігарх Віктор Пінчук, разом з партнерами налагодила перевалку трубної продукції в грузинському порту Батумі. Надалі їх планують доставляти клієнтам на Кавказі та в країни Середньої Азії.

Про це розповів начальник управління логістики та митного контролю «Інтерпайпу» Євген Анікін розповів в інтерв’ю Центру транспортної стратегії.

За словами Анікіна, з початку повномасштабного вторгнення росії в Україну порти Одеси не приймали вантажні судна, тому компанія працювала через Ізмаїл з доставкою до Констанци.

У січні, коли відновив роботу порт в Одесі, «Інтерпайп» став однією з перших компаній, хто відправив з цього міста свій вантаж.

Quote«Зараз туди поступово повертаються контейнерні лінії. І це позитивна динаміка. Паралельно продовжуємо працювати і з балкерами. Тобто доставляти невеликі партії з одного порту в другий невеликим судном і там перевантажувати на більший. Але тепер балк можливий не тільки через Ізмаїл, а й з Одеси», — розповів Анікін.

Він також зазначив, що після перегляду цін балкові операції компанія перенесла з порту Констанци до Варни в Болгарії. За словами начальника управління логістики та митного контролю, це дозволило знизити витрати на 46%.

Своєю чергою за 5 місяців «Інтерпайп» зекономив понад $1 млн.

Анікін зазначив, що з початку російського вторгнення компанія постійно переглядає свої логістичні шляхи для того, щоб знизити витрати.

До 2024 року доставка в Азербайджан, Вірменію, Узбекистан, Таджикистан здійснювалася автотранспортом через Європу. Однак «Інтерпайп» знайшов альтернативу в мультимодальних перевезеннях, із залученням кількох видів транспорту.

Наразі труби доставляють морем до грузинського порту Батумі, а далі вони їдуть до клієнта автомобільним чи залізничним транспортом.

Quote«У Батумі спільно з нашими партнерами наразі створено хаб, в якому вивантажується і сортується продукція, подібно до того, як це організовано в американському Х’юстоні. Також ми провели переговори з локальними залізничними операторами й отримали оптимальні розцінки», — розповів Анікін.

За 7 місяців завдяки такому формату перевезень «Інтерпайп» зекономив понад $900 тис. Крім цього, протягом 2 років компанія збільшила базу потенційних перевізників морем більш ніж у 10 разів, що дозволяє обирати надійного оператора за оптимальну ціну.

Подякувати 🎉