Ілон Маск прилетів до Ізраїлю на тлі антисемітського скандалу

Американський мільярдер Ілон Маск відвідав Ізраїль на тлі антисемітського скандалу, що розгорнувся навколо бізнесмена за останні два тижні.

ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר הבוקר עם @elonmusk בקיבוץ כפר עזה.

ראש הממשלה נתניהו הראה למאסק את זוועות הטבח בקיבוץ מאירועי השבת של ה-7 באוקטובר. אילון מאסק שמע ממ"מ ראש מועצת שער הנגב יוסי קרן ומנציג דובר צה"ל ליעד דיאמונד סקירה על הטבח בקיבוץ. pic.twitter.com/QMQpRvvraI
— ראש ממשלת ישראל (@IsraeliPM_heb) 27 листопада 2023 р.

Під супроводом прем’єр-міністра Ізраїлю Беньяміна Нетяньягу, Маск відвідав кібуц Кфар-Аза, що сильно постраждав від атаки ХАМАСу 7 жовтня 2023 року.

«Прем'єр-міністр Нетаньягу показав Маску жахи різанини в кібуці з подій суботи 7 жовтня. Ілон Маск заслухав від голови ради Шаар ха-Негев Йоссі Керена та представника прессекретаря ЦАХАЛу Ліада Даймонда огляд різанини в кібуці», — йдеться в повідомленні пресслужби Нетяньягу.

Маск підтримав антисемітський пост в X

15 листопада Маск залишив схвальний коментар під постом користувача у X, який поширив популярну серед націоналістів антисемітську теорію змови. Вона стверджує, що євреї використовують іммігрантів, щоб знищити білу культуру.

You have said the actual truth
— Elon Musk (@elonmusk) November 15, 2023


«Ви сказали чисту правду», — написав Маск.

Користувачі миттєво засудили слова мільярдера та звинуватили його в поширенні антисемітизму.

За два дні потому організація Media Matters for America опублікувала звіт про дискримінацію на платформі X. Дослідники виявили, що рекламні оголошення великих брендів розміщувалися поряд з постами, які звеличували нацистську партію, Гітлера та заперечували Голокост.

Скандал навколо Маска та X призвів до відтоку рекламодавців

На тлі висловлювань Маска та публікації звіту низка великих рекламодавців, серед яких IBM, Disney та Apple, припинили розміщувати рекламу в X.

Маск відкинув будь-які звинувачення в антисемітизмі. За його словами, він бажає «всього найкращого для людства». За його словами, коментар був адресований Антидефамаційній лігзі, з якою в мільярдера вже кілька місяців триває конфлікт.

Також Маск звинуватив Media Matters у маніпулюванні даними та подав до суду на організацію. Згідно з позовом, дослідники спеціально підлаштували так, щоб реклама великих брендів з’являлася поруч з пронацистськими постами.

За словами представників соцмережі, типові користувачі майже ніколи не стикаються з подібною поведінкою алгоритмів. Також в компанії зазначили, що політика платформи щодо дискримінаційних постів «дуже жорстка».

Проте великі бренди продовжують призупиняти взаємодію з X. За даними The New York Times, компанія може втратити до $75 млн на рік через втрату рекламодавців.

Читати на The Page