Американський мільярдер Ілон Маск відвідав Ізраїль на тлі антисемітського скандалу, що розгорнувся навколо бізнесмена за останні два тижні.
ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר הבוקר עם @elonmusk בקיבוץ כפר עזה.
ראש הממשלה נתניהו הראה למאסק את זוועות הטבח בקיבוץ מאירועי השבת של ה-7 באוקטובר. אילון מאסק שמע ממ"מ ראש מועצת שער הנגב יוסי קרן ומנציג דובר צה"ל ליעד דיאמונד סקירה על הטבח בקיבוץ. pic.twitter.com/QMQpRvvraI
— ראש ממשלת ישראל (@IsraeliPM_heb) 27 листопада 2023 р.
Під супроводом прем’єр-міністра Ізраїлю Беньяміна Нетяньягу, Маск відвідав кібуц Кфар-Аза, що сильно постраждав від атаки ХАМАСу 7 жовтня 2023 року.
«Прем'єр-міністр Нетаньягу показав Маску жахи різанини в кібуці з подій суботи 7 жовтня. Ілон Маск заслухав від голови ради Шаар ха-Негев Йоссі Керена та представника прессекретаря ЦАХАЛу Ліада Даймонда огляд різанини в кібуці», — йдеться в повідомленні пресслужби Нетяньягу.
Маск підтримав антисемітський пост в X
15 листопада Маск залишив схвальний коментар під постом користувача у X, який поширив популярну серед націоналістів антисемітську теорію змови. Вона стверджує, що євреї використовують іммігрантів, щоб знищити білу культуру.
You have said the actual truth
— Elon Musk (@elonmusk) November 15, 2023
«Ви сказали чисту правду», — написав Маск.
Користувачі миттєво засудили слова мільярдера та звинуватили його в поширенні антисемітизму.
За два дні потому організація Media Matters for America опублікувала звіт про дискримінацію на платформі X. Дослідники виявили, що рекламні оголошення великих брендів розміщувалися поряд з постами, які звеличували нацистську партію, Гітлера та заперечували Голокост.
Скандал навколо Маска та X призвів до відтоку рекламодавців
На тлі висловлювань Маска та публікації звіту низка великих рекламодавців, серед яких IBM, Disney та Apple, припинили розміщувати рекламу в X.
Маск відкинув будь-які звинувачення в антисемітизмі. За його словами, він бажає «всього найкращого для людства». За його словами, коментар був адресований Антидефамаційній лігзі, з якою в мільярдера вже кілька місяців триває конфлікт.
Також Маск звинуватив Media Matters у маніпулюванні даними та подав до суду на організацію. Згідно з позовом, дослідники спеціально підлаштували так, щоб реклама великих брендів з’являлася поруч з пронацистськими постами.
За словами представників соцмережі, типові користувачі майже ніколи не стикаються з подібною поведінкою алгоритмів. Також в компанії зазначили, що політика платформи щодо дискримінаційних постів «дуже жорстка».
Проте великі бренди продовжують призупиняти взаємодію з X. За даними The New York Times, компанія може втратити до $75 млн на рік через втрату рекламодавців.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також