Фото: Forbes
Бізнес YouTube-блогерів переживає бум. У період з 1 червня 2019 року до 1 червня 2020 року зірки YouTube заробили загалом $211 млн. Це на 30% більше, ніж за попередній рік, повідомив американський журнал Forbes.
Поки представники інших галузей потерпають від економічної кризи, YouTube-блогери процвітають, оскільки їхня основна платформа стала головною розвагою людей, які нудьгують у самоізоляції.
Цільова аудиторія найбільших YouTube-блогерів — молодь або люди старшого віку, але зі схожим почуттям гумору.
Для складання рейтингу Forbes відібрав блогерів, у яких саме YouTube, а не інші соцмережі, є головним джерелом доходу. Усі суми вказано до вирахування податків і гонорарів агентів, менеджерів і юристів. Оцінки доходів ґрунтуються на даних від Captiv8, SocialBlade і Pollstar, а також на бесідах з експертами з YouTube.
Перше місце в рейтингу вже три роки поспіль посідає американець Раян Каджі. Зараз йому лише 9 років. Єдиною представницею жіночої статі в ньому виявилася шестирічна росіянка Настя Радзинська (7-е місце, дохід $18,5 млн).
№1 | Раян Каджі
- Дохід: $29,5 млн
- Кількість переглядів за рік: 12,2 млрд
- Кількість передплатників: 41,7 млн
Дев'ятирічний блогер підкорює нові вершини. У листопаді він став першим YouTube-блогером, який брав участь у традиційному параді на День подяки в Нью-Йорку. Над вулицями міста пролетіла величезна надувна фігура супергероя з його відеороликів. Це був не тільки вдалий маркетинговий хід, але й захопливий момент для дітей, які постійно дивляться відео Каджі з науковими експериментами та оглядами нових іграшок і слухають історії з життя його родини. Основне джерело доходу Каджі — це ліцензійні угоди на виробництво та продаж понад 5 тисяч різних товарів, натхнених його YouTube-каналом Ryan's World.
№2 | Mr. Beast (Джиммі Дональдсон)
- Дохід: $24 млн
- Кількість переглядів: 3 млрд
- Кількість передплатників: 47,8 млн
Джиммі Дональдсон — дебютант рейтингу YouTube-блогерів. Його відео, які набрали понад 3 млрд переглядів, — це суміш трюків і гумору. Він встиг провести 24 години в будинку з льоду, тисячу разів покататися на колесі огляду й побудувати найвищу вежу з Lego в історії. З допомогою каналу на YouTube блогер просуває свій бренд: у всіх відео Дональдсон і його команда з'являються в одязі з колекції Mr. Beast. Крім того, блогер користується популярністю в таких рекламодавців, як-от Microsoft, Electronic Arts і сервіс купонів Honey.
№3 | Dude Perfect
- Дохід: $23 млн
- Кількість переглядів: 2,77 млрд
- Кількість передплатників: 57,5 млн
П'ятеро друзів (брати Кобі та Корі Коттон, Гаррет Гільберт, Коді Джонс і Тайлер Тоні) обожнюють проводити дуелі на світлових мечах, обстрілювати один одного з іграшкової зброї Nerf Guns і грати в пейнтбол. Прославившись завдяки розважальним відео, друзі вирушили в тур Сполученими Штатами Америки, сукупні доходи від якого склали приблизно $6 млн. Під час туру блогери зняли документальний фільм під назвою Backstage Pass. Скасування всіх спортивних змагань після початку пандемії спонукало їх створити серію відео під назвою Quarantine Classic. У них вони змагалися один з одним, граючи в баскетбол і хокей в офісних кріслах. Завдяки цим роликам канал Dude Perfect зібрав приблизно $160 тис. і пожертвував їх Червоному Хресту та некомерційній організації Feeding America.
Проаналізувавши свій рейтинг, експерти Forbes зазначили, що найбільша кількість передплатників і переглядів не гарантують найвищий дохід. Найбільше грошей приносить контент для дітей, особливо якщо він може бути зрозумілий глядачам у різних країнах незалежно від мови.
Додатково. Щорічно YouTube публікує топ найпопулярніших рекламних роликів. Цього року реклама на платформі зібрала понад 470 млн переглядів і більш як 1,3 млн лайків.