В Ірландії комісія з питань захисту персональних даних розпочала розлідування проти Facebook, WhatsApp, Instagram, Twitter та LinkedIn. Мета розлідування – з’ясувати, як соціальні мережі використовують персональні дані для реклами. Підставою до відкриття справи став штраф у розмірі $56 млн, накладений Францією на Google через неправомірне використання інформації про особу.
У травні 2018 року набули чинності правила захисту даних (GDPR). Згідно з положенням, компанії несуть відповідальність за збереження інформації про особу. У разі порушення прав користувача соціальна мережа має повідомити про це до спеціальних державних органів, що займаються регулюванням даних.
В Ірландії працює спеціальна Ірландська комісія (DРC), що займається захистом прав користувачів. До неї почали надходити скарги від фізичних та юридичних осіб, що стало підставою до ініціювання розслідування.

Кількість скарг у 2018 році перевищує 6,5 тис, у 2017 році — 2,5 тис. Голова віддлу зв’язків з громадськістю DPC Грем Дойл стерджує, що до наступного року потрібно краще укомплектувати відділ для якісної роботи. Він також зазначив, що з появою GDPR населення більш усвідомлене у своїх правах.
У Facebook кажуть, що компанія виконала усі поставлені умови й значно покращила управління персональними даними у соцмережі.
На думку правника юридичної компанії Cooley Анни Бевітт, компаніям ще доведеться стикнутись із реальними проблемами через GDPR у вигляді штрафів та обмежень. Тому їм потрібно якомога швидше повністю унормувати свою діяльність відповідно до законодавства.