Месенджер Telegram з 2021 року почнуть монетизувати, запропонувавши власну рекламну платформу для покриття витрат на сервери і трафік, яка забезпечить «комфорт і конфіденційність». Про це у своєму Telegram-каналі написав засновник месенджера Павло Дуров.
За його словами, монетизуватимуть месенджер «ненав'язливо», і користувачі здебільшого майже не помітять змін.
«Упродовж більшої частини історії Telegram я оплачував рахунки компанії з особистих заощаджень. Але за поточних темпів зростання він перебуває на шляху до мільярдів активних користувачів — і відповідних витрат. У такої компанії є тільки два шляхи: почати заробляти гроші для покриття витрат або продатися великому гравцеві», — заявив Дуров.
Як і на чому зароблятиме Telegram
За словами Дурова, шлях продажу для нього є неприйнятним, тому вибрали варіант монетизації через показ реклами в пабліках. Ба більше, месенджер зароблятиме, пропонуючи «додаткові функції для бізнес-команд і користувачів із розширеними потребами», які будуть ресурсомісткими і стануть платними. Водночас для звичайних користувачів сервіси залишаться безоплатними, і реклами в особистих повідомленнях і групах не буде
«Монетизація Telegram має приносити користь не тільки нам, а й усьому суспільству. Наприклад, якщо популярні публічні канали монетизуватимуть через рекламну платформу, їхні власники отримають безоплатний трафік пропорційно їхньому охопленню. Або якщо на додачу до поточних безкоштовних стікерів з'являться платні стікери з розширеними можливостями, художники цих стікерів також отримають частину доходу», — пояснив Дуров.
Контекст. У серпні 2020 року в месенджері Telegram почала працювати альфа-версія відеодзвінків.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Ключові інсайти та практики клієнтського досвіду на 17’CUSTOMER EXPERIENCE CONFERENCE 26-27 вересня