Тарифи Трампа коштуватимуть автовиробникам в США $108 млрд
Новий аналіз Центру автомобільних досліджень показав, що 25% мита, запроваджені президентом Дональдом Трампом на початку квітня, збільшать витрати автовиробників у США приблизно на 108 мільярдів доларів у 2025 році. Про це пише Reuters.
Дослідження, оприлюднене у четвер організацією з Енн-Арбор, штат Мічиган, показало, що детройтські автовиробники Ford Motor, General Motors і Stellantis, виробник джипів і вантажівок Ram, зокрема, зазнають збільшення витрат на $42 млрд. Дослідження показало, що «Детройтська трійка» може зіткнутися з тарифами на деталі, які вони імпортують, в середньому майже на $5000 на кожен автомобіль, вироблений у США, і близько $8600 в середньому на кожен автомобіль, який вони імпортують.
Запроваджені Трампом 25% тарифи на імпорт автомобілів набули чинності 3 квітня, викликавши шокові хвилі в галузі, оскільки поставки здійснюються з усього світу. Автомобілі, вироблені в Мексиці та Канаді, обкладаються митом, але автовиробники, які дотримуються умов американо-мексикансько-канадської угоди, можуть вирахувати вартість американської складової.
Тарифи підштовхнули автовиробників до змін у виробництві: GM збільшила випуск вантажівок на заводі в Індіані, а Stellantis тимчасово зупинила виробництво на заводі в Мексиці та ще на одному в Канаді. Ці кроки вплинули на п'ять пов'язаних з ними заводів у США.
За оцінками дослідження, для автовиробників «Детройтської трійки» середня вартість тарифу на імпортні запчастини для автомобілів становитиме $4911, що вище, ніж у середньому по галузі на рівні $4239 на автомобіль.
Дослідження показало, що середня вартість тарифу на імпортні автомобілі становить $8722 для промисловості в цілому і $8641 для «Детройтської трійки».
«Дослідження демонструє значні витрати, які матиме 25-відсотковий тариф для автомобільної промисловості. Американські автовиробники Ford, GM і Stellantis мають намір продовжувати діалог з адміністрацією для досягнення нашої спільної мети — збільшення виробництва автомобілів в США», — зазначив президент Американської ради з питань автомобільної політики Метт Блант.