Європейський суд відмовився визнати торговою маркою логотип Adidas, який складається з трьох похилих смуг. Про це йдеться у повідомленні суду.
Суд постановив, що логотип компанії не містить достатніх характерних особливостей, щоб бути зареєстрованим як торгова марка.
Суд підтвердив рішення Європейського бюро з інтелектуальної власності, яке в 2016 році скасувало реєстрацію такої торгової марки. Це сталося за вимогою бельгійської компанії Shoe Branding Europe BVBA.
Раніше Adidas намагався зобов’язати BVBA змінити її логотип для взуття, який складається з двох чорних похилих смуг на білому фоні. В Adidas стверджували, що логотип бельгійської компанії дуже нагадує їхній товарний знак, але в 2009 році BVBA захистила в суді право на свій логотип. Відтоді вони продовжують судитися.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
PUMA переосмислює гру: старт наймасштабнішої та найгучнішої кампанії року — "GO WILD"
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!