Facebook Pixel

Adidas програв у Європі справу про «три смуги»

Європейський суд відмовився визнати торговою маркою логотип Adidas, який складається з трьох похилих смуг. Про це йдеться у повідомленні суду.

Суд постановив, що логотип компанії не містить достатніх характерних особливостей, щоб бути зареєстрованим як торгова марка.

Суд підтвердив рішення Європейського бюро з інтелектуальної власності, яке в 2016 році скасувало реєстрацію такої торгової марки. Це сталося за вимогою бельгійської компанії Shoe Branding Europe BVBA.

Раніше Adidas намагався зобов’язати BVBA змінити її логотип для взуття, який складається з двох чорних похилих смуг на білому фоні. В Adidas стверджували, що логотип бельгійської компанії дуже нагадує їхній товарний знак, але в 2009 році BVBA захистила в суді право на свій логотип. Відтоді вони продовжують судитися.

Подякувати 🎉