Частка розрахунків смартфонами та гаджетами з NFC серед усіх безконтактних оплат з картками Mastercard у фізичному ритейлі в Україні перетнула рубіж у 60%. Про це свідчить транзакційна статистика Mastercard за другий квартал 2023 року.
Уже п’ять років поспіль Україна традиційно входить до десятки країн світу, що є лідерами за кількістю NFC-оплат цифровими картками Mastercard. За результатами другого кварталу Україна посіла місце у першій п’ятірці разом із Австралією, Великою Британією, Нідерландами та США.
Стрімкий розвиток NFC-оплат пов’язаний зі зростанням популярності цифрових гаманців, які дозволяють перетворити гаджет з NFC – смартфон, смартгодинник чи фітнес-браслет – на зручний платіжний інструмент, а окрім цього – з розповсюдженням технології безконтактної оплати. Так, сьогодні вже 95% усіх оплат картками Mastercard у фізичних торгових точках в Україні – безконтактні. Серед найпопулярніших категорій – продуктовий ритейл, заклади харчування, одяг та взуття, а також автозаправні станції.
Важливим фундаментом для поширення культури безконтактних оплат також став розвиток мережі платіжних терміналів, що підтримують такий вид розрахунків. За даними НБУ, сьогодні майже 97% POS-терміналів в країні приймають безконтактні оплати.
«Свого часу запуск технології безконтактної оплати Mastercard став знаковою подією, що здійснила революцію в платежах по всьому світу і в Україні зокрема. Завдяки своїй простоті, зручності та безпеці, безконтакт став абсолютним фаворитом в оплатах серед українців», – підкреслює віце-президент з розвитку бізнесу Mastercard в Україні та Молдові Юрій Батхін.
На його переконання комплексний підхід до розвитку безконтактних оплат в країні та відкритість українців до інновацій, стали важливими передумовами «цифрового стрибка» і забезпечили Україні місце серед світових країн-лідерів у категорії NFC-оплат.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Ключові інсайти та практики клієнтського досвіду на 17’CUSTOMER EXPERIENCE CONFERENCE 26-27 вересня