Концесія Херсонського морського порту, яка запланована наступного року, означає, що туди прийде фактично інвестор. Саме він і візьме на себе певні ризики, пов’язані з цим підприємством.
Натомість він платитиме державі певну, скажемо так, орендну плату, яка буде визначатися унаслідок тендера. Також він буде зобов’язаний внести інвестиції, які теж будуть обговорені на тендері.
Що це дасть підприємству? Принаймні держава не зазнаватиме збитків: якщо ми подивимося на Херсонський морський торговельний порт, то останні два роки він фактично був збитковим.

Що це дасть підприємству? Принаймні держава не зазнаватиме збитків.
Раніше ситуація була інакшою. Наприклад, у 2015 році Херсонський морський порт мав операційний прибуток близько $2 млн, в 2016 році це вже був $1 млн, а з 2018 році — уже тільки збитки.
I фактично держава витрачала кошти на те, щоб його утримувати. Концесіонер, я гадаю, зможе вирішити цю ситуацію – інвестувати в інфраструктуру, збільшити суттєво перевалку на цьому порту і відповідно заробляти та ділитися частиною заробітку з державою.
Контекст
- Минулого тижня визначилися бажаючі взяти в концесію «Херсонський морський торговельний порт». У конкурсі планують брати участь турецька Busserk Liman Isletme Loj, грузино-швейцарська «Рісоіл-Херсон», а також українські «Укрморпорт» і «Спеціальна компанія Морський порт Херсон».
- У цих компаній є місяць для уточнення своїх пропозицій. Переможців конкурсу оголосять у середині січня наступного року.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
PUMA переосмислює гру: старт наймасштабнішої та найгучнішої кампанії року — "GO WILD"
Головна подія ресторанного бізнесу цієї весни – PRORESTO’25 в Одесі 28 квітня!