Літні Олімпійські ігри 2024 року – 33-тя за рахунком літня Олімпіада – мають відбутися в Парижі з 26 липня по 11 серпня. Подібні великі спортивні події є дуже ефективним «рекламоносієм», тому привертають велику увагу виробників спортивного спорядження, форми та взуття. Виробники, які спонсорують олімпійців і вкладають маркетингові гроші в Ігри, розраховують, що спортсмени, які виступають у їхньому екіпіруванні, стимулюватимуть інтерес глядачів до всього асортименту їхньої продукції.
Цього року таким брендам, як Puma, Adidas та Nike, вперше буде дозволено під час Ігор відзначати перемоги «своїх» олімпійських спортсменів у соціальних мережах.
Компанія Nike представила 10 квітня олімпійські комплекти для команд, які спонсорує разом зі спортсменами, у тому числі зіркою марафону кенійцем Еліудом Кіпчоге та британською спринтеркою Діною Ашер-Сміт.

Українка Ярослава Магучих стала обличчям нової рекламної кампанії Puma
Після довгого періоду млявих продажів Олімпійські ігри – 2024 дають Nike шанс привернути увагу до своєї спортивної продукції, такої як марафонські кросівки Alphafly 3, які продаються за ціною 285 доларів, і лінійка взуття Pegasus з роздрібною ціною від 130 до 160 доларів.
Крім екіпірування американських спортсменів у всіх видах спорту, Nike надасть екіпірування для легкоатлетичних команд Канади, Китаю, Кенії, Німеччини та Уганди, баскетбольних команд Китаю, Франції, Японії та Іспанії, а також спортсменів з брейкінгу (брейк-дансу) з Кореї.
Такі бренди, як On Running, Hoka та Lululemon, останнім часом відбирають частку ринку у Nike. При цьому тенденція відмови від масивних баскетбольних кросівок на користь низькопрофільного «террасного» взуття також шкодить гіганту спортивного одягу.
Три тижні тому Nike попередила, що її виручка в першій половині 2025 фінансового року скоротиться, вона скоротить замовлення на звичне взуття, таке як Air Force 1, оскільки намагається зосередитися на нових, інноваційних продуктах.
Хоча Nike з річним доходом в 51,2 млрд доларів за рік до 31 травня 2023 істотно випереджає Adidas і Lululemon, аналітики HSBC очікують, що річне зростання продажів компанії відставатиме від цих брендів у 2024, 2025 і 2026 роках.
Німецький бренд Puma використовує Олімпійські ігри цього року і своє партнерство з командою зі спринту Ямайки, щоб скласти конкуренцію Adidas та Nike. Компанія прагне підвищити продаж «продуктивних» продуктів, таких як кросівки та футбольні бутси, вона оновила слоган «Назавжди швидше» у своїй першій за десятиліття рекламній кампанії в Парижі.
Нові бігові шипування Puma для спринтерів і бар'єристів мають яскраво-жовтогарячий колір з рожевим відтінком, він був обраний через чіткий контраст із синім кольором легкоатлетичної доріжки.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також