Facebook Pixel

Як виробники спортивного екіпірування використовують Олімпіаду в Парижі для переділу ринку

Літні Олімпійські ігри 2024 року – 33-тя за рахунком літня Олімпіада – мають відбутися в Парижі з 26 липня по 11 серпня. Подібні великі спортивні події є дуже ефективним «рекламоносієм», тому привертають велику увагу виробників спортивного спорядження, форми та взуття. Виробники, які спонсорують олімпійців і вкладають маркетингові гроші в Ігри, розраховують, що спортсмени, які виступають у їхньому екіпіруванні, стимулюватимуть інтерес глядачів до всього асортименту їхньої продукції.

Цього року таким брендам, як Puma, Adidas та Nike, вперше буде дозволено під час Ігор відзначати перемоги «своїх» олімпійських спортсменів у соціальних мережах.

Компанія Nike представила 10 квітня олімпійські комплекти для команд, які спонсорує разом зі спортсменами, у тому числі зіркою марафону кенійцем Еліудом Кіпчоге та британською спринтеркою Діною Ашер-Сміт.

Українка Ярослава Магучих стала обличчям нової рекламної кампанії Puma

Українка Ярослава Магучих стала обличчям нової рекламної кампанії Puma

Після довгого періоду млявих продажів Олімпійські ігри – 2024 дають Nike шанс привернути увагу до своєї спортивної продукції, такої як марафонські кросівки Alphafly 3, які продаються за ціною 285 доларів, і лінійка взуття Pegasus з роздрібною ціною від 130 до 160 доларів.

Крім екіпірування американських спортсменів у всіх видах спорту, Nike надасть екіпірування для легкоатлетичних команд Канади, Китаю, Кенії, Німеччини та Уганди, баскетбольних команд Китаю, Франції, Японії та Іспанії, а також спортсменів з брейкінгу (брейк-дансу) з Кореї.

Такі бренди, як On Running, Hoka та Lululemon, останнім часом відбирають частку ринку у Nike. При цьому тенденція відмови від масивних баскетбольних кросівок на користь низькопрофільного «террасного» взуття також шкодить гіганту спортивного одягу.

Три тижні тому Nike попередила, що її виручка в першій половині 2025 фінансового року скоротиться, вона скоротить замовлення на звичне взуття, таке як Air Force 1, оскільки намагається зосередитися на нових, інноваційних продуктах.

Хоча Nike з річним доходом в 51,2 млрд доларів за рік до 31 травня 2023 істотно випереджає Adidas і Lululemon, аналітики HSBC очікують, що річне зростання продажів компанії відставатиме від цих брендів у 2024, 2025 і 2026 роках.

Німецький бренд Puma використовує Олімпійські ігри цього року і своє партнерство з командою зі спринту Ямайки, щоб скласти конкуренцію Adidas та Nike. Компанія прагне підвищити продаж «продуктивних» продуктів, таких як кросівки та футбольні бутси, вона оновила слоган «Назавжди швидше» у своїй першій за десятиліття рекламній кампанії в Парижі.

Нові бігові шипування Puma для спринтерів і бар'єристів мають яскраво-жовтогарячий колір з рожевим відтінком, він був обраний через чіткий контраст із синім кольором легкоатлетичної доріжки.

Подякувати 🎉