Німецький концерн Volkswagen готується серйозно струсити ринок електромобілів і показав новий концепт-кар Volkswagen ID. Every1 2025. Серійна версія цього хетчбека стане найдешевшою в лінійці бренду та з'явиться на європейському ринку з цінником близько 20 000 євро у 2027 році.
ID VW. Every1 — це невеликий, але місткий електрокар завдовжки 3,88 метра. Йому обіцяють 94-сильний двигун і запас ходу 250 км за циклом WLTP. Автомобіль побудовано на платформі MEB з переднім приводом, а максимальна швидкість складе 130 км/год. У салоні розмістяться чотири особи, об'єм багажника – 305 літрів.
Головна фішка новинки – зручний салон із новими конструктивними рішеннями. Наприклад, переміщувана центральна консоль, кріплення для гаджетів і навіть Bluetooth-колонка, що виймається, як у VW ID.Buzz. Модульний інтер'єр, з можливістю кастомізації, а система мультимедіа буде підтримувати бездротові оновлення.
Модель ID. Every1 має стати важливою частиною стратегії Volkswagen щодо розвитку електротранспорту. У концерні роблять ставку на доступні електромобілі та обіцяють, що цей сегмент стане таким же популярним, як колись стали бензинові Golf та Polo.
На презентації концепту глава бренду зазначив, що автовиробнику необхідно зменшити вартість акумуляторів, щоб продавати нову модель за ціною 20 000 євро.
Програмне забезпечення розробляє спільне підприємство VW із американським виробником електромобілів Rivian.
Volkswagen планує випустити вісім нових доступних електричних моделей до 2027 року, включаючи модель ID.2 вартістю 25 000 євро, вихід якої на ринок очікується цього року.
Зараз у Європі за ціною менше 20 000 євро продається лише кілька моделей, таких як Dacia Spring чи Leapmotor T03. Цього року у продаж на континенті надійдуть 11 нових моделей вартістю менше 25 000 євро, включаючи Renault R5, Fiat Grand Panda та Hyundai Inster.
Переговори між Renault та Volkswagen про об'єднання зусиль для виробництва доступної електричної версії Renault Twingo провалилися минулого року.
Концерн Volkswagen перебуває в процесі скорочення виробничих потужностей та витрат, щоб звільнити кошти для інвестицій у створення дешевих моделей електромобілів, одночасно намагаючись захистити свою частку ринку від китайських конкурентів.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також