Facebook Pixel

Як німецький IT-гігант SAP намагається зберегти своїх клієнтів у РФ

Софтверна корпорація SAP AG зберігає своїх російських клієнтів попри заяви про закриття хмарних сервісів у Росії, йдеться в матеріалі видання The Kyiv Independent.

Згідно з документом, отриманим виданням, лише за день до оголошення про закриття своїх хмарних сервісів у Росії SAP надіслала своїм російським клієнтам лист із пропозицією перенести свої дані за межі Росії, щоб зберегти доступ до них.

У листі, надісланому 23 березня виконавчою радою SAP, йдеться, що компанія не зможе обслуговувати свої центри опрацювання даних у Росії, і рекомендує російським клієнтам переміщати свої дані в хмарні центри, розташовані за межами країни.

SAP запропонувала безоплатну можливість міграції для російських клієнтів.

«Ми прагнемо виконувати наші зобов'язання перед вашим бізнесом у ці незвичайні часи та цінуємо ваше партнерство для досягнення максимально можливого результату для вашого бізнесу», – йдеться в листі.

У документі не згадується війна Росії проти України, яка стала причиною масового відходу міжнародних компаній із РФ.

З-поміж клієнтів SAP у РФ — «Газпром», «Роснефть», Ощадбанк, Россільгоспбанк і банк ВТБ. Усі вони перебувають під санкціями, запровадженими США, ЄС та Великою Британією через війну Росії проти України.

У публічній заяві від 2 березня глава SAP Крістіан Кляйн заявив, що компанія припиняє роботу в Росії та Білорусі відповідно до санкцій і зупиняє всі продажі своїх послуг і продуктів у Росії та Білорусі. Проте компанія тоді не уточнювала, чи зможуть російські та білоруські клієнти й далі користуватися її послугами за чинними контрактами.

sap-letter-page-0001-791x1024.jpg


sap-letter-page-0002-791x1024.jpg


Подякувати 🎉