«Це політичний проєкт» – експерт про блокування прикордонних переходів з Польщею

Претензії поляків до українських перевізників абсолютно необґрунтовані. Це суто політичний проєкт. Про це повідомив в інтерв'ю The Page Дмитро Гончаров, виконавчий директор компанії Lukro.

За його словами, заяви, що українські перевізники вплинули на ринок перевезень в ЄС, не витримують критики. Переважна більшість рейсів українських перевізників – це рейс «туди й назад». Якщо й були випадки перевезень ними всередині ЄС, вони перебувають у межах математичної похибки ринку автоперевезень у Європі.

У ЄС є багато перевізників із парком автомашин по кілька сотень. Є такі, хто має рахунок на тисячі.

«Я б подивився на питання ще й з іншого боку – поляки блокують кордони своїми машинами. Як правило, всі вантажні машини в ЄС купуються в лізинг. Зарплати та страховки теж на високому рівні. Думаю, простій машини в Польщі коштує власнику суму не менше 4-6 тис. євро на місяць. Це без урахування палива, витрат на сам протест (годувати, гріти, підтримувати протестувальників теж потрібно). Хто платить за це? Чудес не буває, і точно самі перевізники не покриватимуть це зі своєї кишені», – вважає Гончаров.

Читати на The Page