У другій половині 2023 року світ може накрити масштабна економічна криза. Як пише в колонці для СЕО мережі АЗС VST Дмитро Веремієв, перші «дзвіночки» кризи лунають все голосніше: проблеми у деяких американських банків, зменшення експорту Китаю, негативні показники європейської економіки.
«Практика минулих криз дозволяє зробити передбачення щодо зниження цін на пальне (раніше на зовнішніх ринках вони опускалися вдвічі). Якщо таке передбачення справдиться, на українському ринку також відбудеться суттєве коригування вартості нафтопродуктів. Якщо ціна на світовому ринку зменшиться вдвічі, в Україні варто очікувати зниження вартості 1 літру бензину або дизеля на 15-20 грн», — прогнозує він.
Коментуючи підняття цін на пальне, Веремієв зазначає, що в цій ситуації приємним для кінцевого споживача може бути лише те, що ймовірність зростання маржі на ринку мінімальна. «Наявний високий рівень конкуренції не дозволяє постачальникам просто підвищувати ціни, не втрачаючи обсягів продажів. Витрати на транспорт, електроенергію та сплату податків, безперечно, змусять переглянути маржу, але, по суті, тільки для покриття вищезгаданих витрат», — додає він.
СЕО мережі АЗС погоджується, що попит на пальне може трохи просісти, але некритично. «Економіка живе, налагоджуються нові виробничі ланцюжки, активно працює логістика з Європи та у зворотний бік. Дефіцит нафтопродуктів на українському ринку ми вже давно подолали, тож якихось різких і непередбачуваних подій у короткостроковій перспективі не очікується», — вважає Веремієв.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
В Україні з'явилась професійна система для визначення групи пов’язаних контрагентів за РНОКПП