Американська компанія Über Technologies Inc. вирішила звільнити близько 400 з приблизно 1,2 тис. співробітників відділу маркетингу та зв'язків з громадськістю. Про це стало відомо з електронного листа, який гендиректор компанії Дару Хосровшахи розіслав співробітникам компанії, передає CNN.
«Ми вносимо ці зміни, не тому що маркетинг став менш важливим для Uber. Вірно зворотнє: ми вносимо ці зміни, тому що подання могутньої, єдиної і динамічної концепції, в усьому світі ще не було настільки важливим», — йдеться в листі.
Bloomberg відзначає, що в листі Хосровшахи написав, що у нього є відчуття того, що, незважаючи на швидкий розвиток, компанія сповільнюється. Багато хто з команд Über стали занадто великі, що призводить до дублюючих функцій, сприяє прийняттю незрозумілих рішень і може призвести до посередніх результатів.
Видання також пише, що це перша велика реорганізація відділу маркетингу, після того як його під свій контроль взяла віце-президент Über Джилл Хейзелбейкер.

Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також