Китайська Alibaba Group домовилася про покупку бізнесу онлайн-торгівлі Kaola за $2 млрд. Про це повідомили у пресслужбі NetEase, яка запустила Kaola.
Alibaba зможе контролювати платформу, яка спеціалізується на продажу місцевим покупцям іноземних товарів класу люкс.
Kaola займається продажем в Китаї продукцією брендів Gucci, Shisheido і Burberry, найчастіше отримуючи їх безпосередньо від постачальників для подальшого перепродажу.
Така покупка допоможе Alibaba розширити доступ до забезпечених китайських споживачів, на частку яких припадає більше третини світової виручки сектора предметів розкоші (на тлі уповільнення онлайн-продажів у країні).
Alibaba також інвестує $700 млн у міноритарний пакет акцій музичного стримінгового сервісу NetEase — конкурента лідера китайського рику Tencent Music.