Компанія Amazon. Com Inc хоче виділити понад $15 млрд на підтримку дрібних і середніх компаній, які продають свою продукцію в магазинах інтернет-ритейлера. Про це йдеться в пресрелізі компанії, передає «Інтерфакс-Україна».
З січня 2019 року Amazon запустив 150 інструментів і послуг для розвитку незалежних компаній. Це має допомогти їм збільшити продажі на сайті ритейлера.
$15 млрд, компанія планує витратити на створення нових інструментів і послуг, а також на інфраструктуру та персонал.

Крім покупки і продажу різної продукції, ритейлер понад 10 років надає свій онлайн-майданчик стороннім продавцям. На їхню частку минулого року припало майже 60% продажів компанії в штучному вираженні.
Деякі з цих сторонніх продавців в останні роки скаржаться на великі витрати на використання логістичної мережі та реклами.
Віцепрезидент Amazon Ніколас Деннисен заявив, що компанія реагує на відгуки продавців.
«Їхній успіх — це наш успіх», — сказав він.
Головне від The Page
Дякуємо, що підписалися на The Page.
Буде гаряче!
Раз на тиждень ми будемо відправляти вам найцікавіші редакційні матеріали.
Я погоджуюсь з політикою конфіденційності
Читайте також
Компанії зі сторічною історією: що об’єднує глобальних світових гігантів і український Farmak