Вночі, 14 лютого за київським часом, відбувся фінальний матч чемпіонату США з американського футболу, який проводить Національна футбольна ліга (NFL). Цю гру зазвичай називають «Супербоул», вона — головна спортивна подія в США.
Американська ігрова асоціація (AGA) напередодні матчу спрогнозувала, що на «Супербоул» буде поставлено щонайменше 7,6 млрд доларів (на 78% більше в річному обчисленні). Ставки зроблять 31,5 млн американців – це на 35% більше, ніж рік тому. Обидва ці показники будуть найвищі за всю історію.
Зазначимо, що дані AGA охоплюють усі ставки: формальні та неформальні, у легальних та нелегальних букмекерських конторах.
Компанія Morning Consult повідомила, що 2021 року американці поставили на професійний спорт 52,7 млрд доларів. Це вдвічі більше, ніж 2020 року.
За останній рік ставки на спорт легалізували ще десять штатів. Натепер у США легальні азартні ігри дозволені в 30 штатах і столиці країни – Вашингтоні.
Цього року «Супербоул» розіграли «Лос-Анджелес Ремс» та «Цинциннаті Бенгалс». Матч проходив на домашньому стадіоні «Ремс» у Лос-Анджелесі.
AGA повідомляла, що 55% людей планували поставити на Rams, а 45% – на Bengals. Легальні букмекери стверджували, що на «Цинциннаті» робиться більше ставок як за кількістю, так і за грошима. Перед матчем 76% ставок свідчили, що «Цинциннаті» виграє.
Проте спорт вкотре продемонстрував свою непередбачуваність: «Ремс» перемогла з рахунком 23:20.
«Лос-Анджелес Ремс» вдруге у своїй історії виграла «Супербоул»: уперше це сталося у 2000 році. «Цинциннаті» двічі доходила до фіналу, але обидва рази програвала.
Уперше за останні два роки на вирішальний матч сезону NFL було допущено максимально можливу кількість уболівальників.
За традицією «Супербоул» – це не лише матч за першість у турнірі, а й культурна подія, яка завжди супроводжується виступом відомих артистів. У перерві «Супербоулу-2022» виступали Доктор Дре, Емінем, Снуп Дог, Кендрік Ламар та Мері Джей Блайдж.
Телевізійні трансляції «Супербоулу» завжди приваблюють величезну аудиторію, тому кіностудії в перерві прагнуть показати трейлери своїх фільмів, а виробники споживчих товарів – рекламу. Однак це дороге задоволення. 30 секунд ефірного часу у 2022 році коштували 6,5 млн доларів. Для порівняння: 2021-го ціна була 5,33 млн доларів.