Facebook Pixel

Hyundai Elantra: амбітний дизайн, делікатні манери та низька самооцінка

Сьоме покоління Elantra здивувало ефектною зовнішністю та лагідністю вдачі

Кросоверний бум, який здійнявся на стику століть, і не думає вщухати. Невеликі європейські класи (мінівени, універсали та пікапи) він згриз майже до кісточок і ось тепер добрався до найбільшого — міських малолітражок. Довго здавалося, що йому нічого не загрожує — кому з практичних німців або скупих французів спаде на думку пересідати з ідеальних у мегаполісі VW Golf і Citroen C3 на більш габаритні і ненажерливі кросовери.

Відповіддю став випуск паркетників на базі тих самих компактів, а тепер ще й субкомпактів. Але масштабування розмірів оголило слабке місце «міських позашляховиків» — погану пропорційність. Впихнути в габарити В- і С-класів кузов із характерними для кросовера силуетом і кліренсом плюс салоном і багажником на п'ятьох — завдання надскладне. Тому зазвичай крос-компакти і виглядають карикатурами на вагітну таксу. Але це попервах — через п'ять років дизайнери наб'ють руку і міські малолітражки стануть такою ж екзотикою, як пікап Fiat Strada і вен Renault Espace.

А поки Toyota Corolla, Mazda3 і Peugeot 408 шукають резерви в функціоналі, корейці роблять ставку на гострохарактерний дизайн. Але не такий обережний, як у Volkswagen Jetta і Skoda Octavia, а на грановану пластику і форм-фактор 4-дверного купе, яким позаздрить і Lamborghini Estoque. Що не дивно, адже до переїзду в Корею нинішній глава дизайн-центру Hyundai Люк Донкервольке встиг намалювати Diablo II, Murcielago і Gallardo. Як наслідок його лебедина пісня (у тому році бельгієць пішов на пенсію) стала, безперечно, найефектнішою моделлю в сегментах С і С +.

Фото: Олександра Ершова

Фото: Олександра Ершова

Hyundai Elantra: амбітний дизайн, делікатні манери і низька самооцінка

Таблиця: Сергiй Суховський

Таблиця: Сергiй Суховський

Hyundai Elantra: амбітний дизайн, делікатні манери і низька самооцінка

Фото: Олександра Ершова

Фото: Олександра Ершова

Hyundai Elantra: амбітний дизайн, делікатні манери і низька самооцінка

Всі 30 років свого існування Elantra виглядала прикладом політкоректності. Тепер же маркетологи бачать картину світу абсолютно інакше — навіть покупцям бюджетних малолітражок потрібна індивідуальність. І седан сьомого покоління буквально заворожує кількістю плавних форм і гострохарактерних сполучень, об'ємних текстур і бритвених граней.

Так, через спадаючу лінію даху терпить частина простору над головами тих, хто сидить позаду, зате виглядають такі підкреслено непрактичні моделі дуже преміумно. А це саме те, чого С-класу завжди не дістає. Саме тому «елантрі» додали як ніколи багато сантиметрів — щоб і дизайнерам було де розгулятися, і для солідності пропорцій. Заради заниженого силуету і скосистого даху капсула салону зрушена назад настільки, що багажник позбувся власного композиційного обсягу, злившись воєдино з задньою стійкою. Через що седан перетворився на ліфтбек і піднявся на пів сходинки вгору — в нішу С+.

Завдяки гранованій пластиці та силуету 4-дверного купе Elantra виглядає як ніколи дорого. І це хороша новина для шанувальників марки, які завжди страждали від гіркуватого присмаку «бюджетності». Погано те, що корейці з покоління в покоління змінюють найпопулярнішому зі своїх «обліко морале». Причому настільки кардинально.


У салоні дизайнерська думка розійшлася ще більше. Водійський простір відокремлено від решти світу несподівано масивною центральною консоллю і косою ручкою. В усьому іншому це приємний кокпіт із широкою панеллю з двох 10,25-дюймових РК-дисплеїв, за останньою інтер'єрною модою накритих загальною скляною вітриною.

Зазвичай через занижену лінію даху огляд з 4-дверних купе такий собі. Але тут ніяких асоціацій із дзотами та бійницями. Те ж саме і з запасом простору над головою — керувати можна хоч у папасі. Звичайно, ззаду простору прогнозовано не дуже. Але завдяки максимально низькому дивану і заваленій спинці пасажирам куди вільніше, ніж здається. В усьому іншому це все той же «елентровський» підхід із максимальною економією оздоблювальних матеріалів, тобто переважно жорстким пластиком у салоні та переважно голим залізом у багажнику.

Фото: Олександра Ершова

Фото: Олександра Ершова

Hyundai Elantra: амбітний дизайн, делікатні манери і низька самооцінка

Благо, що виразним стайлінгом справа і обмежилася. Корейці не впали в крайнощі щодо «заліза» — трициліндрових турбомоторів і роботизованих коробок передач нам не пропонують. Замість них — давно знайомі 1,6- і 2-літрові «атмосферники» і 6-ступінчасті механічні коробки передач і автоматичні трансмісії з гідротрансформатором. Те ж саме і з загальною архітектурою: передньопривідна платформа К3 з незалежною підвіскою спереду і напівзалежною ззаду. Ось тільки щодо комфорту поїздки нічого особливо не змінилося. Найбільш помітна метаморфоза — збільшилася притискна сила, завдяки якій на харківській трасі, що продувається всіма вітрами, «сімка» непохитна, як Titanic. На відміну від шостої й особливо п'ятої генерацій, для яких терміни «парусність», «розгойдування» і «колійність» були незмінними супутниками високої (120-140 км/год) швидкості. @material: https://thepage.ua/news/obzor-novogo-krossovera-hyundai-bayon-harakteristiki-konkurenty-foto-video

Ні двигун, ні трансмісія, гальмівна система нічим особливим не запам'яталися. А це значить, що вони виконують свою роботу рівно настільки, щоб до них не виникло додаткових питань.І це здорово — не всім потрібні красуні з непередбачуваним характером. У всьому іншому це та ж спокійна Elantra — нічого не змінилося навіть із переходом на більший калібр. Так, завдяки 17-дюймовим легкосплавним дискам і низькопрофільним покришкам усе виглядає набагато солідніше — а з цим у «корейки» завжди були негаразди. Ось тільки з нинішнім станом доріг такий вибір може призвести до порізаної покришки або розколотого диска. Звичайно, дивлячись на настільки динамічну зовнішність, хочеться і кермо погостріше, і віддачу пошвидше. Але рульове управління, як і раніше, заточене під дуже середньостатистичного водія. А 2-літровий 156-сильний атмосферник прокидається не раніше 4000 об/хв, до яких його потрібно «викручувати» в спортивному настроюванні АКП. Так що динамічну зовнішність у наших широтах буде виправдовувати хіба що стиль водіння — пересування на низькопрофільній гумі існуючими дорогами, подзьобаними асфальтовими кротами, буде нагадувати слалом. Зате в звичайних режимах Elantra порадує вас делікатними манерами і низькою витратою. І традиційно скромною ціною. @material: https://thepage.ua/auto/zachem-hyundai-na-samom-dele-sobaki-boston-dynamics


Фото: Олександра Ершова

Фото: Олександра Ершова

Hyundai Elantra: амбітний дизайн, делікатні манери і низька самооцінка


Фото: Олександра Ершова

Фото: Олександра Ершова

Hyundai Elantra: амбітний дизайн, делікатні манери і низька самооцінка


Фото: Олександра Ершова

Фото: Олександра Ершова

Hyundai Elantra: амбітний дизайн, делікатні манери і низька самооцінка


Подякувати 🎉