Редактор The Page «Авто» Сергій Суховський про новинки авторинку
Фото: Porsche
The Page стежить за новинками Женевського автосалону. Після Mercedes тут відзначилися Porsche, що показали 911 Turbo S.
Традиційно виконання Turbo S вінчає модельну лінійку «911». Воно з'являється пізніше інших версій і є максимальним вираженням концепції спорткара — найпотужнішим, динамічним, технічно і аеродинамічно досконалим. І саме за таким лекалами виткана нинішня «еска». Спеціально для неї розроблено новий 6-циліндровий опозитний мотор з парою турбокомпресорів із змінною геометрією (до речі, компресорні і турбінні колеса тепер обертаються в протифазі), більш продуктивними п'єзофорсунками і перепускними клапанами з кроковими електродвигунами. У підсумку з 3800 куб. см робочого об'єму знято цілих 650 л. с. 800 Нм.
Фото: Porsche
У 911-й традиційно не схожий з іншими Porsche дизайн кокпіта – по-спортивному функціональний і з безліччю цитат з минулого, які самі німці називають «покликом предків». Наприклад, крій крісел точнісінько як у першого 911 Turbo (1974 року).
Хоч як дивно, настільки помітна надбавка сил (+80 л. с. і +50 Нм) найменше відбилася на максимальній швидкості: Turbo S так само перестає розганятися по досягненні 330 км/год. Час розгону до першої «сотні» скоротився з 2,9 до 2,7 секунд, а до другої – з 9,9 до 8,9 с.
Реалізувати цей буревій на дорозі допомагають 8-ступінчастий «робот» PDK, повнопривідне (і повнокероване) шасі і підвіска з адаптивними амортизаторами PASM, які дуже швидко реагують на зміни дорожніх умов. За притискну силу відповідають активний спліттер і збільшене антикрило, що дали сумарний 15-відсотковий приріст «держака». Вперше в історії моделі заради кращої стійкості застосована «взуття» різного розміру: 255/35 R20 спереду і 315/30 R21 ззаду.
Фото: Porsche
Керовані заслінки передніх повітрозабірників дозволяють оптимізувати потоки, що набігають, для балансу між максимальним теплообміном і мінімальним лобовим опором.
Дісталося й комплектації. Вже в базовому оснащенні у флагмана шкіряно-карбоновий салон і «омажні» крісла з 18 регулюваннями, аудіосистема Bose Surround Sound з об'ємним звучанням і пакет Sport Chrono з інтегрованим додатком Track Precision.
Не дивлячись на тотальну гібридизацію модельного ряду та «квоту» під мотор-генератор в корпусі коробки передач, «еска» поки залишився без синергетичної силової установки. В Україні 911 Turbo S Coupe і 911 Turbo S Cabriolet вже відкриті для замовлення за ціною 6,643 і 7,045 млн грн. відповідно.
Фотогалерея
Фото: Porsche
Фото: Porsche