На Ukrainian Fashion Week відбувся інтерактивний показ PUSHKA Fashionverse, під час якого глядач за допомогою VR-технологій міг зануритися в digital-простір і познайомитися із цифровими колекціями.
Одяг для показу створили з використанням тих самих технологій, які застосовують для відеоігор. Колекції молодих дизайнерів представили в трьох віртуальних локаціях PUSHKA Fashionverse: кіберполіс, тобто світ майбутнього, казка та Марс.

Шоу не мало заздалегідь написаного сценарію. Глядач взаємодіяв з оточенням на власний розсуд і самостійно обирав, які вироби хоче роздивитися ближче.
Повноцінний VR-досвід передбачає використання гарнітури Oculus Quest 2, популяризованої Марком Цукербергом. Лаконічну версію створили під мобільні пристрої із застосуванням «кардбордів» — платформи віртуальної реальності від Google.
Зображення на обкладинці: Pexels