Актор Адам Драйвер став обличчям нового чоловічого аромату Burberry Hero, а ролик із його участю — сенсацією тижня.

Адам Драйвер став обличчям аромату Burberry Hero. Фото: Burberry
Цього тижня головним ньюсмейкером у сфері Beauty став Адам Драйвер. Компанія Burberry випустила рекламний ролик, у якому актор біжить пляжем разом із конем, пірнає і пливе під водою, а потім перетворюється на кентавра.

У рекламному ролику актор перетворюється на кентавра. Фото: Burberry
Hero був задуманий як аромат пригод, у якому є загадка й об'єднуються сила і витонченість, атлетизм і мистецтво. Композицію теж склали з контрастних нот. З одного боку, тут є свіжість — бергамот, ялівець, перець, з іншого — теплі деревні ноти. Для цього використовували олію кедра родом із трьох гірських систем: Аппалачів, Гімалаїв і Атлаських гір.

Новий аромат Burberry Hero. Фото: Burberry
Туалетну воду можна придбати на сайті марки. Наразі відкрито передзамовлення. До продажу Burberry Hero надійде 9 серпня.
Ціна: $99 за 100 мл.