Facebook Pixel

Як зареєструвати квартиру в новобудові?

Фото надане партнером

Фото надане партнером

Фінальний етап процесу купівлі квартири в новобудові — отримання документу про право власності. Після цього дані фіксуються у Державному реєстрі та покупець стає повноправним власником житла. Процес оформлення регулюється Постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.2015 №1127 «Про державну реєстрацію прав на нерухоме майно». Даний документ містить окреслені основні умови та обов’язковий перелік документів, що мають бути представлені для успішної реєстрації.

Які документи потрібні для реєстрації права власності на квартиру?

Збір пакета документів — найтриваліший етап у процесі покупки квартири. Варто переконатись, що зібрані всі необхідні папери та правильно оформлений технічний паспорт житлового об’єкта.

khata2.jpeg

Для успішного проведення процедури реєстрації квартири в новобудові необхідно надати такі документи:

Telegram Logo
  • Паспорт власника житла;
  • Індивідуальний ідентифікаційний номер (ІПН);
  • Технічний паспорт квартири;
  • Акт прийняття-передання майна;
  • Інвестиційний договір та додаткові угоди на квартиру;
  • Квитанцію про сплату інвестиційного збору;
  • Документи про введення в експлуатацію багатоквартирного будинку й присвоєння йому поштової адреси.

Де і як відбувається оформлення реєстрації квартири в новобудові?

Новобудови міста Львів пропонують потенційним покупцям широкий вибір гарних квартир за оптимальними цінами. Часто забудовники пропонують клієнтам провести колективну процедуру реєстрації разом з іншими власниками квартир у житловому комплексі.

Звісно, у такого способу є переваги — не потрібно самостійно подавати документи державному реєстратору. Та все ж недоліків у такого варіанту теж вистачає — висока вартість послуг, невизначені терміни й можливі проблеми з оформленням документів.

Часто покупці обирають варіант самостійного оформлення прав на квартиру, адже це не лише дешевше, а й швидше. Покупець має змогу звернутись для оформлення власності на житло в новобудові до:

  • Приватного юриста;
  • Державного нотаріуса;
  • Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП).

Після перевірки повного пакета документів реєстратор задовольняє заяву й приймає рішення про підтвердження права власності на житло. Щоб завершити процедуру, реєстратор вносить відповідний запис до «Державного реєстру речових прав на нерухоме майно». Згодом власнику видають сформовану виписку (витяг) з реєстру, яка підтверджує право власності на квартиру.

Коментарі

Всі новини